Onzeker

Hee dames,
Ik zit met een probleempje. Ik houd erg veel van m’n vriend en zou hem ook best wel eens willen ‘verwennen’. Alleen ik ben zo onzeker daarin ik vind aftrekken echt doodeng heb het wel een paar keer gedaan maar als hij niet komt dan denk ik gelijk dat het aan mij ligt.

Mijn ex was tijdens de sex erg dwingerig we moesten het ook altijd doen als we bij elkaar waren. Als ik ongesteld was hoefde ik niet eens langs te komen. De sex was ook erg ruw en heb toen tijdens de daad erg veel pijn gehad. Iedere keer weer.

Heeft iemand tips hoe ik van die onzekerheid af kan komen?
Liefs

Praat er met hem over! Mijn vriend komt ook niet klaar van rukken. En hij heeft me gezegd dat ik het geweldig doe en dat het gewoon aan hem ligt. Misschien komt jou vriend er ook gewoon niet van klaar…

:sob::muscle:
Wat een lul zeg!!! :rage:

Ik denk dat praten met je huidige vriend absoluut het belangrijkste is. Zorg dat er ook openheid is terwijl je bezig bent, dat hij je kan zeggen dat hij lekker vindt en jij dat gelijk kunt toepassen!

inderdaad praten! en probeer ook fouten die in je vorige relatie hebt meegemaakt niet op de relatie die nu hebt te reflecteren. ik snap dat het moeilijk is, maar gelukkig heb je nu een beter iemand!

en over dat niet klaarkomen … mijn ex kwam met seks altijd snel klaar, na 2 minuten soms al wel. maar als ik hem dan verwenden duurde het altijd extreeeeeem lang. dus als iemand na 20 klaarkomt duurt dat vast ook langer … misschien haha!

Jouw ex is echt een ongelofelijke (vul hier maar alle vieze woorden in die je kent).
Weet je vriend dit eigenlijk wel? Misschien kan hij je helpen om te leren hoe lekker seks kan zijn als je het met de juiste persoon doet :slightly_smiling_face:.

Precies! En het is ook niet verkeerd om je huidige vriend te vertellen over die eikel. Dan snapt hij jou waarschijnlijk ook beter, en kan hij rekening houden met je onzekerheid!

Bedankt voor de lieve reacties.
M’n vriend was er pas toen hebben we droog geneukt en dan komt hij dus wel. Hij weet ook wel wat van m’n ex af. Alleen ik durf hem niet te vertellen dat ik dacht dat ik zwanger was van mn ex. Dit maakt mij natuurlijk ook wel wat onzeker qua seks. Ik denk dat ik hem gewoon moet vertellen dat ik onzeker ben. Hij wilt ook dat ik graag kom alleen dit lukt mij echt niet en dit maakt hem ook best onzeker. Dus ik probeer wel gewoon aan te geven wat ik prettig vind want hij doet echt niks fout. Naja gelukkig houden we heel veel van elkaar en dat is het belangrijkste.
Lfs

Wat is je ex een *&#&(#(&. Gelukkig heb je nu een oke vriendje! Hoi girls, wat ik heb is eigenlijk niet echt een vraag. Maar toch.
Ik heb nu ongeveer 7 maanden verkering met een superlieve jongen. Ik heb alleen veel problemen gehad met mn ouders hierom. Ik had al een hele tijd nodig om te vertellen dat ik met hem een keertje uit wilde enz. Mijn ouders zijn namelijk heel streng. Nu wilde ik sowieso voor hem al aan de pil, ivm heel veel last van menstruatie (buikpijn, rugpijn, migraine enz). Alleen mamslief vond dit geen reden. Dus nu ik een vriendje heb dacht ik, nou misschien mag het nu. Nee dus. Ik heb zoveel gezeurd, met haar gepraat, niks hielp. Nu heb ik inmiddels voor elkaar dat ze eindelijk toegeeft, over ongeveer 2/3 maanden mag ik eindelijk aan de pil. Nu heb ik inmiddels natuurlijk al een tijdje verkering, en we komen toch wel steeds verder. Handwerk hebben we al een beetje gedaan, wel veilig natuurlijk. Nu wil ik geen seks zonder de pil, en hij heeft gezegd dat die wil wachten en doet dat ook netjes, maar het is natuurlijk wel moeilijk voor hem. Ik denk dat als ik eenmaal de pil slik dat die dan niet meer te houden is haha. Nu is mijn vraag eigenlijk een beetje dat ik best wel bang ben voor de eerste keer. Overal lees je veel bloeden veel pijn enzo… dus nu ben ik bang dat ik heel erg veel pijn ga hebben en dat maakt me zo bang voor de eerste keer dat ik bang ben dat ik ook niet durf als we het eenmaal kunnen doen. Ik wil het wel graag enz maar ik ben gewoon bang voor de pijn. Soms denk ik er ook aan als hij bij mij bezig is zegmaar en dan doet zijn vinger ook al pijn. Iemand tips om rustiger te worden en minder bang voor de pijn? Ik wil namelijk wel graag een fijne eerste keer hebben, ook voor hem !

Bedankt! Dat stelt me al een beetje gerust, ga indd met hem wel erover praten, dat zal misschien ook helpen ja. Dankje voor de tips!