Wat is je ex een *&#&(#(&. Gelukkig heb je nu een oke vriendje! Hoi girls, wat ik heb is eigenlijk niet echt een vraag. Maar toch.
Ik heb nu ongeveer 7 maanden verkering met een superlieve jongen. Ik heb alleen veel problemen gehad met mn ouders hierom. Ik had al een hele tijd nodig om te vertellen dat ik met hem een keertje uit wilde enz. Mijn ouders zijn namelijk heel streng. Nu wilde ik sowieso voor hem al aan de pil, ivm heel veel last van menstruatie (buikpijn, rugpijn, migraine enz). Alleen mamslief vond dit geen reden. Dus nu ik een vriendje heb dacht ik, nou misschien mag het nu. Nee dus. Ik heb zoveel gezeurd, met haar gepraat, niks hielp. Nu heb ik inmiddels voor elkaar dat ze eindelijk toegeeft, over ongeveer 2/3 maanden mag ik eindelijk aan de pil. Nu heb ik inmiddels natuurlijk al een tijdje verkering, en we komen toch wel steeds verder. Handwerk hebben we al een beetje gedaan, wel veilig natuurlijk. Nu wil ik geen seks zonder de pil, en hij heeft gezegd dat die wil wachten en doet dat ook netjes, maar het is natuurlijk wel moeilijk voor hem. Ik denk dat als ik eenmaal de pil slik dat die dan niet meer te houden is haha. Nu is mijn vraag eigenlijk een beetje dat ik best wel bang ben voor de eerste keer. Overal lees je veel bloeden veel pijn enzo… dus nu ben ik bang dat ik heel erg veel pijn ga hebben en dat maakt me zo bang voor de eerste keer dat ik bang ben dat ik ook niet durf als we het eenmaal kunnen doen. Ik wil het wel graag enz maar ik ben gewoon bang voor de pijn. Soms denk ik er ook aan als hij bij mij bezig is zegmaar en dan doet zijn vinger ook al pijn. Iemand tips om rustiger te worden en minder bang voor de pijn? Ik wil namelijk wel graag een fijne eerste keer hebben, ook voor hem !