onzeker...

ik ben niet in verhouding.

Oké tja, daar kan je niks aan veranderen. Je zult t moeten accepteren.

je kan met kleding sommige delen beter uit laten komen, maar meer weet ik niet. hoe erg uit verhouding? maten? foto ?

Ik begrijp het niet zo…?

originele username joh

In haar originele post stond: kleine lengte-grote borsten, i hate it.
Nog niet veel informatie maar bon, accepteer het, iedereen heeft wel iets, care.

ik ben best fier op men grote borsten en ja ik ben klein van gestalte. Draag kleren die je langer doen lijken en sta vooral goed recht op. En wees vooral blij met wie je bent. Platte latjes zullen waarschijnlijk jaloers zijn op je postuur. Je kan immers de hoogste hakken dragen en nog steeds niet boven je date uitkomen

nevermind!

YOU ARE BEAUTIFUL. Iedereen heeft wel iets waar ie niet zo blij mee is, het is gewoon een kwestie van het te leren accepteren.

Ik begrijp volledig wat je wil zeggen en sorry zo bedoelde ik het écht niet (:
Wat ik gewoon wou aantonen is dat iedereen ooit wel eens gewenst zal hebben om er anders uit te zien. En dat het eigenlijk op niks slaat want iedereen is wie hij/zij is. En het klinkt cliché maar iedereen heeft zo wel zen ‘minpuntjes’ maar ook zijn schoonheden. Dus sorry bedoelde het niet slecht :wink:

Waar ging dit over ze heeft het verandert :pensive:

Gare shit, snap er niks van.

Waar ik wel mee eens ben is dat als je dun bent het ook niet leuk is om te horen dat iedereen je te dun vindt.

Wees blij met lichaam, leer het te accepteren. Wees blij met je borsten, sommige vrouwen hebben er nog maar 1. Sorry dit klinkt hard maar het is wel zo.

Ik had het ook al gezien. Ik vind het al niks voor haar (Phaedra) om zulke topics te maken :stuck_out_tongue:

Precies

kapot lullig

Waarom moeten er altijd andere mensen te voorschijn gehaald worden? Dit is gewoon weer een ander neerhalen. Mensen die zichzelf kunnen vergelijken met je zogenaamde ‘platte latjes’ voelen zich hier hartstikke door beledigd. Doe normaal en geef advies waar ze echt iets aan heeft, maar ga geen andere mensen beledigen om iemand beter te laten voelen. Dat is laag!

Ok… Wauw ik heb eht heeel slecht uitgelegd mijn excuzes

Ik bedoelde het eigenlijk zo niet…

Wat ik bedoelde was, iedereen vind van zichzelf wel eens dat ze er niet goed uitzien, toch? En de ene wil er mager uitzien de ander wil grotere borsten. Ik bedoelde zeker, maar écht zeker niet dat magere mensen niet mooi kunnen zijn! Maar het valt me gewoon op dat iedereen altijd jaloers is op wat ze niet hebben en niet zijn. Dat wou ik gewoon effe duidelijk maken, dat het geen zin heeft om er anders te willen uitzien. Want iemand anders wil er dan weer wel juist wél als jou uitzien.

Dat bedoelde ik dus