Onzeker wie tips?

Hee meiden

Ik heb een beetje een probleem. Ik ben ontzettend onzeker. Ik weet niet echt wat ik wil steeds. Ik heb net die ene roze gave koptelefoon van de HEMA gekregen voor sinterklaas en ik wil hem heel graag overal waar ik ga en sta opdoen maar ik ben bang dat andere mensen me raar vinden :frowning_face:. Ik vind dit erg kut maar heb gewoon geen zelfvertrouwen. Verder mis ik door mn zelfvertrouwen ontzettend veel doorzettingsvermogen, hierdoor zet ik nooit dingen door die ik echt graag wil. Hebben jullie misschien tips om me niet onzeker meer te voelen? En waardoor ik meer zelfvertrouwen krijg??

Heel erg bedankt alvast :slightly_smiling_face:

gewoon schaamteloos dat ding opzetten als je dat graag wilt.

Ik vind dat je gwn moet doen wat je leuk vind, je moet gwn denken; ik vind dit leuk en wat de rest hier van vind maakt mij niet uit!

Want het maakt ook niet uit wat anderen ervan vinden…als jij je er maar goed bij voelt toch?

Die heb ik ook, ik heb er kei veel positieve reacties over gehad en een paar van ‘ga je die echt opzetten’ maar dat zijn dan mensen die zelf onzeker zijn of niet zo van anders houden. Hetzelfde bij m’n fiets ik woon in een heel stijf dorpje en ik heb een knalroze hema fiets ik heb er veel leuke reacties op gekregen en natuurlijk ook wat negatieve. Maar doe vooral wat je zelf wil, als jij een roze koptelefoon wil dragen dan draag je die wat andere ook denken en maakt iemand een opmerking, haal dan gewoon je schouders op.
Zelfvertrouwen krijg je niet van de een op de andere dag, maar draag kleding waar jij je prettig in voelt. Ga jezelf niet de hele dag afkraken, dit maakt je alleen maar onzekerder en heb je vrienden of kennisen die je de hele dag afkraken vertel ze dan dat ze daarmee moeten stoppen of ga er niet meer mee om. Ik ben een hele lange tijd erg onzeker geweest omdat ik heel de dag werd afgekraakt door een paar van m’n ‘vrienden’ nou ga ik met andere mensen om die me niet afkraken en zit ik weer lekker in m’n vel. Woei lang bericht, maar eigenlijk heb ik niet echt veel tips :slightly_smiling_face:
Sterkte.

Ja das wel waar ;] bedankt ik zal morgen eens wat proberen :]

Ik weet wel die koptelefoon van de Hema… Hij is echt super leuk!! En als jij die koptelefoon ophebt hebben mensen tenminste geen last van jou muziek. Ik denk dat als je juist dingen doet die je eerst niet zou durven, ookal is dat je koptelefoon opzetten, je steeds zekerder wordt.
Kleine stapjes zetten :stuck_out_tongue: Succes :grinning:

Bedankt :slightly_smiling_face:!

Roze koptelefoon van de Hema? Nu ben ik nieuwsgierig :3
Gewoon opzetten, koptelefoons zijn mucho noice n___n

Maak binnenkort wel foto en zet wel in mn shoplog :wink:

ach als jij dat leuk vind, gewoon doen je moet gewoon denken hun hebben dingen wat ik niet leuk vind :wink:

200000007 !