Onzeker whateverr

naja long long story waarvan ik geen zin heb om uit te leggen, maar mss heb je me vorige topics gelezen…
maar mijn ex heeft laatst allemaal dingen gezegd die niet leuk zijn, over uiterlijk innerlijk alles, en niet van je bent dik of je bent lelijk maar wel erger dan ofso, geen zin omdat hier te zeggen. ik heb nu een jongen waarmee ik ‘‘ga’’ naja niet echt en ik voel me goed bij hem en dan alsie me ook maar aanraakt krijg ik echt een k*gevoel van binnen, ik wordt er helemaal depri van ik vindt het niet leuk maar ik heb 't gevoel dattie nu ook zo over me denkt en dit klinkt allemaal aanstellerig maar moet ik het niet zo serieus opvatten mss van me ex? want hij praat zo zegmaar sinds hij weet dat ik vreemdging , en ja ik heb al gehoord dat dat logisch is dattie dan zo praat dat weet ik zelf ook.

Als hij je wil aanraken denkt hij niet zo over je toch. En je ex is gewoon een kutkop die er niet tegenkan dat het uitging.

ja, maar mijn ex heeft me ook vaak genoeg aangeraakt en nu chilltie met zoals hij dan vertelde ‘‘mooiere’’ meisjes waar ik niks vergeleken bij ben maarja oke

Ik heb je vorige topics niet gelezen maar als hij voordat je vreemdging gewoon lief was en jullie het samen fijn hadden. Denk ik dat hij zich meer verdedigt. Dat het niet aan hem ligt maar aan jou. En dat hij zelf iets heeft van ja jij heb mij beledigt met vreemgaan nu beledig ik jou met opmerkingen. Als hij daarvoor ookal zo over je dacht (negatieve dingen over je innerlijk en uiterlijk) vind ik het raar dat hij een relatie met jou had.
Dus zelf zou ik het niet serieus nemen. Ik weet niet precies hoe de relatie is met de nieuwe jongen maar als hij je lelijk vind had hij waarschijnlijk niks van je willen weten.

Ik denk dat die jongen je uit zijn eigen frustratie lelijk ging noemen om zichzelf beter te voelen. Ik denk niet dat het echt op jouw sloeg dat hij je lelijk noemde.

nou kijk ik heb zegmaar iets aan me rug wat je volgens mij :anguished:? niet ziet
en nu opeens zegtie kkbochel en dit dat en dat ik een mochooltje ben met een kkgrote kkbochel terwijl die tot nu toe niemand opvalt hij heeft dat aan iedereen verteld en ook op hyves in een blog gezet. Dat heeft me niet echt goed gedaan xd oke er stonden nog tien duizend anderen dingen in maar ja, lief dat jullie reageren!

tja, hij speelt wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Jongens zijn ook niet gevoelloos (Blijkbaar)
hij zit er dus erg mee dat je bent vreemdgegaan, anders zou hij zich niet zo druk maken om je en je met rust laten.
Maarja, jij kan degene zijn die hierboven staat, want ja, jij bent vreemdgegaan, hij is de zielepoot niet jij!
en wat hij ook zegt, hij zal de helft er wel niet van menen.