onzeker voor afspreken omdat..

hij mij heel leuk vind zoals hij me NU kent.

Ik heb een jongen via-via op msn leren kennen, hij woont 14km verderop en dat is dus een klein uurtje fietsen (;
Dus opzich is het wel te doen, een relatie met hem.
Hij vind mij heel leuk en dat laat hij ook echt blijken met smsjes enzo, en mijn vriend(via ik hem ken) die ook met hem spreekt in rl zegt dat hij het ook echt meent. Ik heb hem al een paar keer gebeld en weer zei die: we moeten echt een keer afspreken ik wil je een knuffel geven.
Echt heel schattig, maar ik ben over een paar dingetjes onzeker.
Ik ben 3cm groter dan hem, nou heb IK daar geen problemem mee, maar ik ben bang dat ie daar op afknapt omdat iedereen als zo gemeen doet over mijn 1.75… En ik ben bang dat ie me gaat zoenen (wil ik wel maar hij heeft al 2 vriendinnetjes gehad en ik 0 vriendjes dus nog nooit gezoend en hij wel…) dus dan ben ik bang dat ik het helemaal verpest.
En dat allemaal in een afspraakje.

xxx

Ik denk dat hij niet zal afknappen op die 3 cm hoor (:
Gewoon proberen en kijken hoe het loopt!

Als hij je leuk vindt zal hij het heus niet erg vind dat je groter bent. En als die je laat zitten voor het zoenen is hij je gewoon niet waard. Ik zou gewoon gaan en er vooral aan denken dat het heel gezellig gaat worden!

Wat toevallig want ik kóm net uit zo een situatie. Ten eerste, ik ben 1.79, en ik ben er superblij mee. Lange benen zijn (vind ik) heel mooi, dus wanneer je daar mee gepest word weten dat ze jaloers zijn. Maar in dit geval is het misschien beter als je GEEN hakken aan doet :p.

Ten tweede, gewoon afspreken je weet nooit wat er kan gebeuren. Van tevoren moet je wel wat gespreksonderwerpen bedenken tegen stiltes die er kunnen komen.

Ten derde, zoenen gaat vanzelf en je hoeft geen trainingen te volgens om het te kunnen. Je eerste zoen gaat zoals het gaat en zelfs als je iets compleet doms doet, als hij je echt leuk vind boeit het hem niet (:

Ik hoop dat ik geholpen heb :slightly_smiling_face: Xx

achjoh, jongens houden vast wel van grote meiden, en 1,75 valt best mee hoor! Je hebt vast mooie lange benen! En over dat zoenen, ja, bij mij nam de jongen de leiding de eerste keer, het gaat vanzelf, hij heeft het ook moeten leren! Hoop dat de date goed gaat! xxx

wat maakt het uit, ga er lekker heen

Ooit komt die eerste keer, dus of je hem nu zoent of een andere jongen over een jaar je moet er even doorheen. En hij heeft ook ooit voor de eerste keer gezoend=]

Tip: Geen hakken. En ik weet bijna zeker dat hij dat geen probleem gaat vinden.
Ik bedoel, als je iemand leuk vindt ga je het toch niet uitmaken omdat die 3 cm groter is :’)

3 cm is haast niks joh!
Gewoon naar hem toe gaan, en je zult zien dat je je hebt druk gemaakt om niets.

dankjewel iedereen! (: