Onzeker, te dik?!

Je bent echt niet dik en moet niet gaan afvallen, als je 41 weegt heb je zelfs ondergewicht :S

ik vind je te dun =S serieus.
ik ben 1 cm kleiner als jouw en ik weeg 13 kilo meer T_T
nu heb ik een minderwaardigheidscomplex.
ik heb de neiging om 6 kilo af te vallen ¬¬

uhmm…

oke.

Dik? :crazy_face:

Mensen, waarschijnlijk moet ze nog ongesteld worden en dan komen de kilo’s/rondingen er vanzelf op.

En nee, je bent niet te dik maar als je jezelf dat graag wilt laten geloven, houd ik je niet tegen. Hoort bij de leeftijd.

Wat heb jij toch altijd goede uitspraken,
ben het er weer volledig mee eens. =)

Kom maar weer klagen als je 18 bent.

:dancing_women: dat doet me goed
(let niet op de tijd, kon niet meer slapen door keelpijn)

als je bij je bmi meter kijkt,
heb je bijna ondergewicht.
dus niks te dik

lieve schat, je bent NIET dik ;o
Ik ben 12jaar, 35 kg en 20 cm korter dan jou. (ja, echt waar)
dus dan moet ik echt overgewicht hebben als jij dik bent ;]

je bmi is ongeveer 16 , voor jouw leeftijd is dat een normaal gewicht.
dat je dik bent, kan dus niet.
je bent nog jong, niet piekeren en geniet gwn

je weegt echt weinig! dus het zou niet kunnen dat jij dik bent (;
maar misschien komt het doordat je zo onzeker bent? nou het klinkt dom maar je moet gewoon tevreden zijn met jezelf, niemand vind je minder aardig als je dik zou zijn (maar dat ben je niet dus.) gewoon jezelf niet met anderen vergelijken. (;

ah kom op !
niet zeuren dat je te dik bent, ik ben 13 jaar, 1.55 en weeg 45
dus hoe dik moet ik me dan wel niet voelen ?

ik ben even oud als en ik ben even groot en weeg 10 kg meer !!
dus je moet zeker niet klagen !!

uhum…ik ben 12 jaar, 55 kg, 1meter 59. en ik ben al ongesteld geweest. borsten cup b80

Wooow, erg hoor. ik kan best wat afvallen, maar echt onzeker ben ik niet :roll_eyes:

jij bent echt niet te dik, hoor.

Wow jullie zijn zo goed (het heeft niet echt met dit topic te maken maar moet het ff kwijt)
Ik voel(de) me altijd heel dik omdat al mijn vriendinnen ondergewicht hebben en ik vrij stevig gebouwd ben. Maar nu zie ik dat jullie ongeveer net zo lang zijn dan mij en ongeveer even ‘licht’ :stuck_out_tongue: En nu heb ik toch wel een tevreden gevoel! ben trouwens 1,63 en 52 kilo

En dat meisje die zichzelf te dik vind moet meer gaan eten als ze slanker wil worden want: Je bent nu waarschijnlijk in de groei en als je dan niet eet word je niet langer (dus je kunt beter uitgerekt worden) En zwaarder worden in de lengte (vaag) maar hoop dat je dat snapt

ze wilt aandacht, ze wilt dat wij zeggen: Je bent helemaal niet dik, je bent juist hartstikke dun!

snapje?