Onzeker, te dik?!

Ik moet mezelf accepteren zoals ik ben, ik weet het. maar toch voel ik me te dik. (1.63, 12jr, 43.4kg) Ik ben sowieso onzeker over mijn uiterlijk. Hierdoor kan ik me soms heel chaggie voelen, terwijl ik best een vrolijke meid ben! hebben jullie tips hoe ik me niet meer zo onzeker over mijn uiterlijk, gewicht kan voelen? Erg bedankt!
Groetjes,
Isa.

Je bent 12,
Het komt vanzelf meid, er zijn niet echt tips voor.
Je moet het zelf leren.
Ben gewoon je zelf, dan komt alles goed.

43 kilo is toch niet dik?
Ookal weeg je 100 kilo dan kan je nog steeds heel mooi en gelukkig zijn.

Toen ik 12 was voelde ik me ook superonzeker, en lag ik vaak te janken in bed na school omdat ik me lelijk en dik voelde (heb overgewicht gehad)
Maar toen werd ik 13, 14 en begon ik mezelf steeds meer te accepteren, en nu voel ik me nogsteeds niet super in mn vel, maar mn zelfvertrouwen is veel beter nu (:
Dus wss hoort het gewoon bij je leeftijd, komt wel goed allemaal :]

Volgensmij ben je niet dik als je 1.63 lang bent en 43 kilo weegt.

Dat hoort bij de leeftijd ja, en je gaat misschien nog veel dikker worden. lees: rondingen krijgen.

Ik ben 1,62 M, 17 jaar, 52 kg. Hoe moet ik me nu voelen als ik dit lees… :pensive:

je hebt geen reden om je onzeker te voelen, je ben mooi slank :confounded:
moest je eens weten hoeveel ik weeg, terwijl ik 13 ben…

… Ik weeg tien kilo meer, en ben 1.64… (en 13).
Dus serieus, klaag niet.

Je bent absoluut niet te dik! Houd je gewone patroon aan, beweeg lekker, eet genoeg en je merkt vanzelf dat je er heel normaal uit ziet. Ik weeg veel meer, ben 21 jaar en 1m62 en ik heb over aandacht en complimentjes niks te klagen ^^ Laat nooit iemand je naar beneden praten!

Weetje,

Gewoon niet zeuren en leven.

Jeetje… Je bent nog maar twaalf! Denkt daar niet overna! Blijf gewoon die vrolijke meid, en verander niet in een chagerijn die van de chocolade afblijft (word je blij van).

Het is inderdaad ook de leeftijd dat je je onzeker voelt over je lichaam,uiterlijk, ‘pas ik er wel bij’ dingen.

Hou toch je smoel man.
Ik vind het vrij beledigend om dit te lezen aangezien ik met 1,62m 51kg weeg.
En ik ben gewoon slank dan moet jij met je anorexia figuurtje niet gaan zeiken.

wat heb ik nou gezegd dat je op mij gaat reageren?
Je weet waarschijnlijk niet eens mijn gewicht.

niet anorectisch? :stuck_out_tongue:
zelfvertrouwen komt idd met de leeftijd:)
en mensen zeggen vaak dat je jezelf niet met anderen moet vergelijken maar ik zeg, doe dat wel maar doe het grondig, dan zie je dat niemand perfect is!

Jij bent toch geen twaalf? XD

wat maakt dat uit?

Was niet zo bedoeld dat ik me dik voel. Totaal niet. Voel me zelfs sexy :smirk:

Mensen van twaalf zijn misschien wat meer onzeker?

Zo, de woorden ‘‘opbouwende kritiek’’ komen zeker in jouw woordenboek niet voor, of wel soms?

Meis, maak je niet druk, het is ook de leeftijd, hoe stom en afgezaagd dat ook klinkt, die er voor zorgd dat je je niet zo zeker voelt (lang leve de hormonen). Het komt echt wel goed. Niet negatief gaan denken over jezelf, en gewoon schijt hebben aan wat andere zeggen. Ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar toch, probeer het in ieder geval.