Hoi meiden!
Zo’n 5 maanden geleden is het uitgegaan met mijn ex na een relatie van ruim 1,5 jaar. Ik ben sindsdien ontzettend onzeker geworden en dit is nóg erger geworden sinds hij nu een maand een nieuwe relatie heeft. Ik vraag me steeds af of ik wel leuk, knap, slim, grappig genoeg ben en waarom hij voor haar kiest en niet voor mij. Ik heb haar 1 keer opgezocht op Facebook en ze ziet er uit als een leuke, slimme meid en ze lijkt in alles beter dan ik. Ik zit ontzettend in de knoop met mezelf en ik weet even niet meer hoe ik hier mee om moet gaan. Ik heb op dit moment zo’n negatief zelfbeeld. Ik heb ook maar 1 vriendin die ik niet zo vaak zie i.v.m. werk en drukte dus ik voel me ontzettend eenzaam.
Ik probeer mezelf af te leiden en ik heb ook al een paar weken geen contact meer gehad met mijn ex. Ik heb hem ook van alle social media verwijderd, alle foto’s en herinneringen van ons verwijderd maar toch blijf ik aan hem denken en ben ik geneigd dingen op te zoeken.
Ik wil heel graag van deze onzekerheid af en weer gelukkig zijn, maar ik lijk mezelf niet op de rails te kunnen krijgen. Hebben jullie tips voor mij?