onzeker over uiterlijk

Hallo, ik blijf liever anoniem maar,

ik ben nogal onzeker over mijn uiterlijk dus en ik word door mijn vrouw en vooral dochters daar vaak op gewezen. mijn oudste dochter zit ook op girlscene (haar naam zeg ik liever niet) en ik vond het een goed idee om jullie om advies te vragen

zal ik mijn haar weer verven? of welke kleren kan ik het beste aan? ook zeggen mijn dochters dat ik mijn lul écht moet scheren en dat 'ie te harig is. wat vinden jullie meisjes het fijnst om te zien en dingen mee te doen?

oja die man daarachter met de blauwe trui en witte rand ben ik en de kinderen op de vorgrond zijn mijn dochters

Lieverd met die proxy link kunnen we je foto niet openen x

kun je hem nu wel zien meisje?

Toch geen 3 douchende mannen?

Ik denk niet dat je onzeker hoeft te zijn. Je ene kind is zwart en de andere wit, dus je hebt meerdere vrouwen kunnen wiepen. Dat betekent dat je lekker bent.

Omahondje - opakatje hilaries

Dat linker meisje/jonge :grinning_face_with_smiling_eyes:

mah thoughts eksaktlie

knappe dochters hoor, leuk naveltruitje ook.

Wacht… Je zegt de naam van je dochter, die op Girlscene zit, liever niet? Maar toch plaats je zo’n duidelijke foto van haar? Dafuq?

Coole kinderen heb je Hans, echte gangstarz #nietmetfokken

Oke, ik ben vast niet de enige die dit ’ bullshit’ vind.
Ik geloof hier dus helemaal niks van.

LOL

dit is shit

Ik heb zo’n gevoel dat ik me wel ga vermaken met de komende reacties in dit topic

Hahahaha overduidelijk een troll.Dit is vast iemand van FOK! of een dergelijk mannenforum.

Hahahaha omg,

Je bent in ieder geval zielig om als volwassen man naar GIRLScene te komen:’)

HAHAHAHAHA