Hoi allemaal,
Ik heb nu ongeveer 9 maanden met mijn vriend en we zijn nu ongeveer 2 weken terug van een vakantie samen. De vakantie was super leuk, maar we hebben wel een aantal discussies gehad. Sinds ik terug ben van vakantie voel ik me súper onzeker over mijn relatie en ik voel me echt helemaal kut. Voor m’n gevoel is ie minder knuffelig, veel serieuzer als we appen, en hij reageert bijv. niet op m’n tags op facebook. Ik heb al een paar keer gevraagd of er iets is, en hij zegt telkens dat er niet is, en dat als er iets zou zijn dat hij het wel zou zeggen. Aan de andere kant maakt ie wel plannen voor ons voor over een paar maanden en heeft ie het wel over dingen die die volgend jaar met me wil doen (vakantie enz.)
Nou zat ik vanochtend met hem in de auto & zat ik een spelletje op zijn telefoon te doen, en toen zag ik dat hij een melding van facebook had dat een of ander meisje contact met hem zocht via messenger (dus denk dat het dan iemand is die je een berichtje stuurt waar je geen vrienden mee bent). Ik heb haar opgezocht op facebook en ze woont aan de andere kant van het land en lijkt me ook totáal niet het type die hij leuk vindt, maar toch ben ik bang dat ie nou met haar gaat praten via fb messenger ofzo.
Doordat ik in mijn vorige relatie keihard bedrogen ben, vind ik het echt heel moeilijk om hem te vertrouwen en ik ben sinds de vakantie de hele tijd bang dat hij het gaat uitmaken. Heeft iemand tips hoe ik over die angst heen kan komen? Als ik objectief naar de situatie kijk denk ik dat er ook niet zo heeel veel aan de hand is (hoewel ik dat berichtje van dat meisje vaag vindt), maar ik blijf gewoon met zo’n kutgevoel zitten…