onzeker over onze relatie

haaai, ik zit met iets… nou ik heb dus al 2 maanden een vriendje, en ik ben heeel erg verliefd op hem. ik ben niet echt een type die heel erg laat merken dat ik verliefd ben , want als ik me zelf al gelijk helemaal 100% geef verveelt onze relatie, hij zegt best vaak ik vind je heel leuk enzo via whatsapp maar in het echt spreken we niet heel veel af… ook niet alleen dat soms praten we 2 dagen niet, en dat komt wel omdat hij het druk heeft maar ik wil niet dat hij me vergeet of dat hij me niet meer leuk vind… hebben jullie tips? alvast bedaaaaankt .x

Waarom gaat je relatie vervelen als je je 100% geeft? Juist als je je 100% geeft verveelt het niet. Je moet helemaal jezelf kunnen zijn bij je vriend vind ik.

nee dat bedoel ik ook niet echt zo, meer dat je gewoon niet gelijk al je geheimen enzo moet vertellen het moet wel beetje mystirieus zijn…

Dat moet echt niet hoor. Als het je vriend is kan je dat toch gewoon doen? Ik neem aan dat je hem vertrouwt?
Het is juist fijn om elkaar goed te kennen, vind ik dan. Dat maakt juist de relatie sterk; dat is het verschil in een relatie en vriendschap voor mij. Het is juist zo fijn om open over alles te zijn en zo ook jezelf te kunnen zijn bij hem. :grinning:

Je hoeft toch niet mysterieus tegenover je vriend te zijn? Tegenover je crush -misschien- wel, maar tegen je vriend kun je juist toch alles zeggen? Probeer wat leuks te ondernemen samen!