Onzeker over of ik zwanger ben.

Hey allemaal!
Ik heb echt even hulp nodig…
Ik weet dus niet zeker of ik zwanger ben of niet. Want ik ben in maart niet ongesteld geworden, maar ik heb wel gewoon veilig seks gehad, het condoom is niet gescheurd en we deden alles goed. Hoe groot is de kans nu dat ik toch zwanger ben? Ik maak me echt zorgen nu! :ninja:
Ik durf het ook niet me moeder te vertellen dat ik daar nu aan denk, en zwanger zijn kan ik er echt niet bijhebben hoor ik ben pas 14 :dry:
Dus iemand advies? Hulp van me moeder is uitgesloten.
Ps. ik heb wel vaker dat ik iets later ongesteld word, maar dat is soms maar een weekje. :flushed:
xoxo <3

geen seks hebben als je 14 bent en niet weet wat je moet doen als je denkt dat je zwanger bent

Ik zou een zwangerschapstest kopen bij de drogist.

zijn die duur ? ;$

rond de 7eu, je hebt er bij de kruidvat ook twee voor 10 geloof ik.

oke vet dan doe ik dat maar :stuck_out_tongue_winking_eye:

je weet nooit… misschien moet je wel die test kopen…
PS: zo vroeg al seks !!!

maar : hoelang ben je overtijd, kan het geen bijwerking of weet ik veel zijn???
(niet dat ik een expert ben hoor)

Ja ik weet het het is best vroeg maar ik was met alles vroeger al snel, misschien snel volwassen? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik denk dat ik die test morgen koop, maar ik ben nu al iets van 2/3 weekjes over tijd maar volgens mijn bio lerares kan het ook komen door dat het nog me 1e jaar is van ongesteld zijn dat het onregelmatig kan gaan, en dat t weg kan blijven door de blaasontsteking die ik had in de week van me ongesteldheid (die is trouwens al over xD)

Algemeen topic.
Als het condoom nooit gescheurd is denk ik dat de kans klein is.
En heb geen seks voordat je weet wat de consequenties zijn en wat je ermee moet/kan doen :hammer:

WAAUWWIEE vet dat je op je 14e al een zwangerschapstest moet doen! YOLO

Ik zou ook zeker voor die test gaan. Ik snap dat je het je moeder nog niet wil vragen. En dat ze hier zeggen dat het te vroeg is: ik was ook 14. Dus het is echt niet vroeg hoor, als je je er goed bij voelt is er niks mis mee. Gewoon die test doen en mocht je zwanger zijn, wees niet te bang het toch aan je moeder te vertellen/vragen. Stiekem doen hierover is namelijk ook niet goed.

Pffffff. De wereld draait door.

OT: Als je niet ongesteld bent geworden, is er zeker een kans dat je zwanger bent. Aan de andere kant: heb je wel een regelmatige cyclus? Want 14-jarigen hebben dat meestal niet, dus dan ben je misschien niet zwanger :slightly_smiling_face:

:’)

Als je vroeg seks hebt, betekend dat niet dat je al snel volwassen bent :’). En je biologielerares kan wel eens gelijk hebben ja.

Dit mag in het algemene “Ben ik zwanger” topic.