Onzeker over neus.

Hey

Ik ben heel erg onzeker over mijn neus , er zit een rode kring bij mijn neusvleugel en een bobbel op mijn neusbrug. En als ik lach lijkt het krom. Ik zoek geen aandacht ofso , maar ik word er onzeker van. Ik krijg er soms commentaar op. Hoe kan ik dit verdoezelen ?

https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/p480x480/734352_683771614985672_1900151844_n.jpg

Niet zon duidelijke foto , maar een duidelijkere kon ik niet vinden.

Alsjeblieft alleen echt reageren als je wilt helpen.

xoxo

je hoeft echt niet onzeker te zijn want je ben echt super mooi!
ik heb ook zoiets ik heb een gaatje in mij nek en ik krijg er ook veel reactie´s op

Niks mis mee?
Krijg je commentaar op je neus? Zeg tegen diegene dat ze eerst zichzelf mogen bekritiseren en daarna pas naar een ander mogen kijken…

Dit dus !

Er is helemaal niets mis met je neus, hij ziet er gewoon doodgewoon uit?
Ik snap echt niet dat je er commentaar op krijgt, zielige mensen… :hammer:

Ik zie niks raars?

Ik zie niet eens een knobbeltje, don’t worry! :slightly_smiling_face:

Ik zie eigenlijk alleen maar een heel normale neus, die prima bij je gezicht past? Dat rode zie ik ook niet, maar dat zou je wel kunnen camoufleren met groene concealer.

Mensen moeten ook maar gewoon eens hun commentaar voor zich houden. Dat zijn gewoon gare mensen die jou op een of andere manier onzeker proberen te maken, probeer daar boven te staan meid. Er mankeert helemaal niks aan jou!

Wat ben jij mooi zeg :slightly_smiling_face:!! Ik zie dan ook niet wat je bedoelt, sorry :slightly_smiling_face:

als je op google intype: vreemde neus, dan kom je pas rare neuzen tegen!
dit is een normale neus hoor. en dat het anders is dan iemand anders zn neus is normaal, want iedereen is uniek!

Heel veel mensen hebben rond hun neusvleugels vaak een rodere huid, heel normaal dus. Ik zelf verdoezel het altijd met concealer.
Verder ziet je neus er echt niet raar uit.

Een bobbel in je neusbrug? Ik zie niks hoor! Ik zou eens een foto van mijn neusbrug sturen haha :’)
Niks om je onzeker over te voelen :wink:

als jij al onzeker bent over je neus wat moet ik dan wel niet zijn

je neus is hartstikke mooi er is echt niks mis mee

Ach die mensen die erover zeuren moet je niet naar luisteren! Je neus is helemaal niet raar, integendeel!

ik vind je neus er goed uitzien hoor. Ik zelf heb trouwens ook soms last van het rooie, vooral als het droog of geirriteerd is.
Vaak smeer ik dat deel s’avonds als ik ga slapen wat creme, dat het niet meer zo droog en pijnlijk is. en overdag gewoon wat bb creme of foundation ofzo eroverheen smeren :slightly_smiling_face:

Ik zie niks raars aan je neus hoor

Wat een schattig neusje :slightly_smiling_face:

Als je echt er iets aan wil doen zou je kunnen kijken wat make up allemaal voor je kan betekenen. Volgens mij kan je best makkelijk je neus anders laten lijken.

Op die foto is er echt niets mis met je neus hoor!