onzeker over mn borsten..

jaa de titel zegt het dus eigenlijk al…
ik ben suuper onzeker over mijn borsten… ik ben 15 en heb cup b, al best een tijdje zijn ze niet echt meer gegroeit dus veel erbij komt er niet denk ik?.. ik ben stevig gebouwd maar niet dik, dus die verhouding klopt ook niet helemaal.
en het aller k*tste is dat mn beste vriendin cup d heeft waar ik ONTZETTEND jarloers op ben… ik heb ook nooit echt inkijk (niet hoerig bedoelt ofso :cold_sweat:) maar ik bedoel meer van mij borsten staan wat meer van elkaar af en zijn niet tegen elkaar aan ‘‘gedrukt’’ waardoor ze nog kleiner lijken en er geen soort spleetje komt… ik zit hier echt mee al best lang, hierdoor durf ik ze ook juist niet te veel laten zien omdat ik toch denk van dr valt niet super veel te zien vergeleken naast mn vriendin

dus mijn vraag is hebben jullie misschien nog goeie tips waardoor ze grooter lijken of dat ze grotere vormen hebben? :flushed:

thanks alvastt xox
btw, ik weet dat ik het moet leren accepteren, dus dat zeggen helpt niet echt maar het is makkelijker gezegt dan gedaan :flushed: :cold_sweat:

Dragen van push-up bh’s? Spieroefeningen doen?
En daarbij het gewoon accepteren.

Waarom zou je inkijk willen en ze willen “laten zien”? Ik vind zo’n “spleetje” +inlijk echt extreem lelijk en sletterig.

mee eens!
Verder is cup b heel normaal en gaan ze wss nog wel een beetje groeien

Er zijn ook jongens die borsten met A tot C mooier vinden dan groter als C. Je hoeft je iig niet onzeker te voelen als het aankomt tot jongens, neem dat van me aan.
Als het voor jezelf beter voelt ze groter te laten lijken kan je push ups dragen. Ook accentueren shirts met een hogere hals je borsten.

Ik heb trouwens precies hetzelfde als jij. Het is ook een kwestie van jezelf liefhebben!

Ik zou willen dat ik cup B had

Ten eerste, grote borsten zijn niet alles! Je kan niet alle kleren aan die je wilt omdat het niet staat, niet past, of het er al snel een tikje ordinair uitziet, je kan rugklachten krijgen, je krijgt al snel meer aandacht van jongens/mannen- maar dan op een manier die je niet altijd wil. Sporten wordt bemoeilijkt ook al heb je een goede sportbeha. Je kan vaak niet een lekker goedkope beha aan omdat die er of niet in jouw maat is of niet voldoende ondersteuning biedt.

Wat ik dus wil zeggen: Alles heeft zijn voor en nadelen.

Over dat je geen ‘spleetje’ hebt… ik heb een goede cup C en ik heb ook geen ‘spleetje’ mijn borsten staan gewoon een beetje naar buiten gericht.

Om ze groter te laten lijken heb je push-up beha’s en maximizers. Ook kun je met kledingkeuzes je borsten groter laten lijken: Lichte kleuren, ronde lage halzen, of juist wat hoog geslotere halzen (iets wat grootborstige dames vaak niet aankunnen zonder dat alle aandacht naar de voorgevel wordt getrokken).

Anyways. Wij kunnen allemaal wel zeggen dat je je borsten moet accepteren, maar wie weet veranderen ze nog wel. Of niet. Maar dan moet je alsnog je eigen borsten accepteren. Beste tip die ik je kan geven… kijk naar wat je wel mooi vind aan je lichaam en leg daar het accent op. Laat dat zien!

En stop met jezelf vergelijken met je beste vriendin, die kan er ook niks aan doen dat ze grotere borsten heeft, en jij kan daar ook niks aan veranderen :wink:

Dit. Je kunt o zo moeilijk doen over of je grote of kleine borsten heb, maar je leven word er niet leuker op. Je moet ze gewoon accepteren, ikzelf heb amper wat

aahw dankjewel je hebt iid wel gelijk jaa… ik ga het allemaal proberen en kijken wat bij mij het best staat :slightly_smiling_face:

Als ik mijn vriendinnen hoor klagen, ben ik maar wat blij dat ik geen grote tetten heb :’)

Ik zou het gewoon accepteren, ik ben 16 en ik heb nauwelijks cup A. Maar ik zit er eigenlijk niet meer mee, ik ben zo ook goed haha.

Ik moet er niet aan denken om groter dan B te hebben. Echt meis, beter ‘kleine’ borsten die je groter kunt laten lijken door push up oid, dan grote borsten waar je last van hebt.

Ik had tot mijn 18e cup B en zit inmiddels op cup D (ben nu bijna 21). Wat ik daarmee wil zeggen is je bent 15 en nog volledig in ontwikkeling, dus er komt vast nog wel wat bij. Hoe zit het trouwens met je moeder heeft zij kleine/grote borsten? Het is gedeeltelijk genetisch bepaald. :slightly_smiling_face:

En idd grote borsten hebben is niet altijd even leuk, haha.

Het is niet nodig om vrouwen met grotere borsten (die vaak onbedoeld een spleetje/inkijk hebben) te shamen om vrouwen met kleinere borsten zich beter over zichzelf te laten voelen (en dat zeg ik als iemand met kleinere borsten).

Zo was het niet bedoeld, maar ik vind het persoonlijk niet mooi en snap niet dat je dat zou willen, daar moet je je dan niet aangevallen door voelen (niet specifiek naar jou gericht), want dat is ‘gewoon’ mijn mening. Sorry dat het zo over kwam.

Meid je bent 15, geloof me je hebt nog tijd zat, over 5 jaar kan het er heel anders uit zien. En daarnaast kan het anderen niet schelen.

Schattepetat toen ik 15 was had ik ook net aan cup 75B.
Toen ging ik aan de pil en nu vertelde het vrouwtje bij de hunkemöller laatst dat ik op de 75E zit… Je weet nooit hoe het loopt!