Onzeker over mijn lijf

Ik ben zo ontzettend niet blij met mijn benen. Mijn knieën staan zegmaar een beetje krom naar binnen en ik voel me soms best onzeker als ik meiden zie met mooie, rechte benen. Het lijkt echt net of ik de enige ben die het heeft.

Nee hoor meid, hier is nog een met x benen.

Ik ben ook heel erg onzeker over mijn benen.
Maar ook over de rest van mijn lichaam het past niet zo bij elkaar vind ik zelf.

ik ook! maar ik heb er geen last van
als in: ik word er niet onzeker door
nou en echt, zij hebben dan weer andere dingen die niet mooi zijn en juist wel mooi bij jezelf

meid, nobody is perfect!
mijn benen zijn dik en blubberig, boeieend!
niks aan te doen, dus gewoon accepteren en je niks aantrekken van wat anderen vinden C=

Je bent niet de enige hoor meid <3.

ik heb ook xbenen! heel veel meisjes hebben dit. meestal valt het bij jezelf meer op, anderen zien het vaak niet eens :slightly_smiling_face:

ik heb keeei dikke bovenbenen… dat is erger dan beetje kromme knieen!

Het valt anderen vast niet eens op!

En dan ben jij model…
Zo zie je maar weer, ookal heb je iets waarvoor je je schaamt. Bijvoorbeeld xbenen, dan kun je nog model worden :grinning:

iedereen is wel onzeker over iets
het lastig om te gaan accepteren
ik heb dikke buik

Iedereen heeft wel iets om onzeker over te zijn. Iedereen heeft een reden om te zeuren.
Of niemand heeft er een.

hoezo hopeloos geval hierzo :$?:S

Ik denk dat iedereen wel is onzeker is over zijn/haar lijf. Iedereen heeft vast net zoals jij ook iets waar hij/zij niet tevreden mee is. Ik word zelf ook jaloers als ik al die modellen zie in van die krantjes, zonder puisten, perfect lichaam en een perfecte glimlach. Maar dat is waarschijnlijk ook wel bewerkt. Ik zeg altijd maar zo: “Nobody is perfect”.

je bent niet de enige ik heb wat lichtelijk o benen neit het hele extreme
er is niks om onzeker over te zijn :wink:
zolang je maar jezelf blijft :slightly_smiling_face:

niet iedereen is perfect;)

Euj waarom altijd dat “nobody is perfect”, flikker op man.

Everybody is perfect.

Waarschijnlijk ben jij de enige die het opvalt, dus maak je geen zorgen :slightly_smiling_face:.

heel veel mensen hebben dat hun knieën een beetje naar binnen staan hoor? Jij vindt het lelijk, maar anderen valt het wss nieteens op.