Onzeker over mijn lengte

Je groeit of je groeit niet, leg je er maar bij neer.

Maar als je 13 ben, ben je meestal nog niet volgroeid hoor.

Ben je al ongesteld?
Zo ja, dan groei je meestal nog 5 tot 7 centimeter.
Zo niet, dan heb je kans dat je nog (veel) meer groeit.

Ben je al ongesteld? Zo nee, dan is de kans best groot dat je nog omhoog gaat ‘schieten’. Zo ja, dan zul je waarschijnlijk niet heeeel erg veel meer bijgroeien.
En naar mijn idee kun je niks doen om langer te worden, maar ik zou het niet heel erg als een nadeel zien hoor. Ik ben zelf heel lang, vind ik soms ook heel moeilijk maar je moet het leren te accepteren. Er zijn ergere dingen en je kan er toch niks aan veranderen!
(:

Sorry, wát?

1. Ik ben de GGD niet.
  2. Ik wijk zo’n 2 cm af van de voorspelling, wie zegt dat jij uitgegroeid bent?
  3. Hakken dragen
  4. Oefeningen? Whattheheck.

Het is al laat dus normale zinsbouw e.d. kost dan te veel moeite, excusez-moi.

@Frogger, huh? Andersom toch zeker?

Maar, op je zal vast nog wel wat groeien, je bent nog maar dertien. En anders blijf je klein, accept it! Daar zijn ook voordelen aan, jij kan bijv. beter hakken dragen dan/als iemand van 1.80.
Btw, ik ben ook dertien en ik ben ook nadat ik voor het eerst ongesteld wel wat gegroeid (:

^ Frogger heeft gelijk hoor. Als je ongesteld bent groei je nog een stukje.

Je groeit vast nog wel.

Trouwens, liever klein maar fijn dan groot en eh - rood?
Anyway, als je echt ubermegagroot bent, heb je er veel meer last van dan uberminiklein. Aan klein is nog wel het een en ander te doen (hakken dus) maar als je gróót bent. Merduu, ik was in de eerste altijd een van de langsten, was niet grappig.

Oh. Faal voor mij.

Hallo je bent 13 je groeit nog. Klein maar fijn moet je maar denken. Ik vind klein ook mooier maar ik zal wel de enigste zijn die dat vind haha

Ik snap niet dat mensen zo’n drama maken over hun lengte :’)

Je bent pas 13 en nog vol op in de groei. En inderdaad: Klein maar fijn (:

Dit.

Ik ben 15 en maar 1 cm groter dan jou. :blush: Je groeit vast nog wel. Anders moet je het maar accepteren.
Maar ik wil groter zijn. wéé.

Ik ben 1m53 en ik ben 20 :stuck_out_tongue:

Maar ik ben er NOOIT onzeker over geweest. Ik krijg ook altijd veel aandacht van jongens, ze spreken me vaak aan zomaar op straat en ik krijg complimenten van iedereen dat ik er altijd leuk uitzie enzo (sinds ik ben afgevallen dan want vroeger was ik dik) dus zo erg is het niet om klein te zijn hoor. Mijn vriend houdt bijvoorbeeld heel veel van kleine meisjes :3 en meer jongens vinden dat. Zijn broer is echt 1m90 ofzo en heeft ook een vriendin van onder de 1m60 (mijn vriend is 1m85).

Ik ben 17 en maar 2 cm langer dan jij :'D.

Misschien groei je niet veel meer ,maar dat hoeft toch helemaal niet erg te zijn?
Je bent lang niet de enige met deze lengte, en aan elke lengte zitten voor en nadelen.

Je kunt altijd nog hakken dragen.
En ik ben 14, almost 15, en heb een vriendin van rond mijn leeftijd die 1.48 is!
Ze was al ongesteld op haar 11e. en ze groeit niet meer.

Dus er zijn mensen die het erger hebben
En je moet er niet zoveel aandenken enzo, word je alleen stressig van. en stress helpt niet om te groeien…

jongens vinden kleine meisjes schattig :3

haha ik ben 17 en ben 1.66 en langer zal ik ook niet worden ;p dus zo lang ben ik ook niet hoor