Onzeker over mijn borsten

Ik ben erg onzeker over mijn borsten.
Door een lichameljke aandoening heb ik links cup B en rechts cup C.
Nu de zomer er weer aankomt en ik strakkere shirtjes/hemdjes ga dragen, gaat dit opvallen.
Heeft iemand hier tips voor?

Ik ben trouwens 16 jaar, 1.68 en best aanwezige heupen.
Ik heb geen vriendje, zou dit ondanks onzekerheid wel willen.

Ik weet dat er bh’s bestaan die je zelf kan opvullen. Waar je die kan kopen weet ik dan weer niet. Als je die in cup C kan krijgen, kan je je linker borst opvullen tot een C. Misschien is dat wat om uit te zoeken?

En geloof me, mannen valt dat waarschijnlijk echt niet op.

tbh als het echt een groot verschil zou zijn zou ik een borstvergroting overwegen. Maar ja daar ben je nu nog een beetje te jong voor.

Heel veel vrouwen hebben ongelijke borsten, ik ook, de ene past in een b, de andere in een c, maarja niets aan te doen. Mij valt het echt heel erg op, maar andere zien het echt niet, tenminste, mijn vriend merkte het niet eens, tot ik er zelf wat van zei, haha.

En als je er echt heel onzeker over voelt, koop inderdaad zo’n vul-bh :slightly_smiling_face:

ik ben 13 jaar en net voor de tweede keer ongesteld geweest, ik ben ook heel erg onzeker over mijn borsten. ik ben dus echt heel erg plat en draag wel bhs want topjes en van die sportbhs zitten niet goed. ik wil heel graag ook borsten hebben net als andere meisjes uit me klas… het is best onzekermakend… sorry als dit er niks mee te maken heeft

Vul bh’s inderdaad! En dan haal je uit 1 cup gewoon de vulling uit.