heey
ik ben 14 jaar en heb bruin haar van mezelf, ik wil het heel graag Ariana grande rood verven maar ik ben nogal onzeker erover… straks vind ik het niet mooi of gaan ze me uitlachen op school.
wat denken jullie?
xx
heey
ik ben 14 jaar en heb bruin haar van mezelf, ik wil het heel graag Ariana grande rood verven maar ik ben nogal onzeker erover… straks vind ik het niet mooi of gaan ze me uitlachen op school.
wat denken jullie?
xx
Als je twijfelt, zal ik er nog over nadenken. Ik heb het ook gedaan en iedereen was er zeer positief over. En ik had eerst blond.
Je kan natuurlijk ook uitwasbare haarverf nemen.
Doe het anders eerst met een kleurspoeling? Al werkt dat denk ik niet echt op bruin haar.
Ik denk dat het qua uitlachen niet zo’n probleem is enzo. Maar je moet dat echt om de paar weken bijwerken en je haar gaat er dus enorm dood van, hou daar wel rekening mee!
bedankt !
weet je toevallig waar ik die uitwasbare verf kan kopen?
daarom ben ik er ook best bang voor… maar ik vind het zo mooi en wil het echt heel graag. zou je snel uitgroei krijgen ?
Als je het graag wilt, doen!
Ik heb middenbruin haar en heb het ook een keer rood geverfd en ik moest hem om de 2 weken verven ongeveer. Rood is een vreselijke kleur.
Ik was het na 2 keer verven oa al zat want ik vond het toch iets te duur haha.
Ik heb het ook 3 weken terug rood geverfd. Het was er echt ontzettend snel weer uit, had nog steeds een lelijke rode/bruine kleur maar heel vervaagd. Ben toen naar de kapper geweest of ik naar lichtbruin kon, maar ik moest eerst naar dezelfde tint (donker) maar zonder rood. De rood is er een klein beetje weer onderdoor gekomen . Rood is gewoon een hele rot kleur heeft de kapper me verteld…
maar met dat uitlachen dat viel bij mij wel mee, er werd positief op gereageerd, paar keer ginger genoemd maar dat boeide me niet heel veel qq
maar denk er in iedergeval goed over na
als je bang bent voor reacties, niet doen. Pas wanneer je 100% achter je keuze staat doen.
bedankt allemaal voor de tips !
Als je echt een mooie roodkleur wilt moet je zeker 1x in de drie weken verven, hij vervaagt echt heel snel.
Misschien dat je eerst advies moet vragen bij de kapper of zo, wie weet staat het je wel helemaal niet.
Maar ik zou het gewoon doen.
Een spoeling nemen!
ik heb er echt geen ervaring mee maar ik heb blond haar en ik ga het over een tijdje ook rood verven!
iedereen zegt steeds dat het me heel leuk zou staan dus… als je het echt wil, gwn doen!
Met spoeling krijg je geen uitgroei haha!
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik zou het niet doen als je twijfelt. Het is sowieso zonde van je haar, en als je het niet perse wil en bang bent voor de reacties van anderen; niet doen!