Hee, ik ben best onzeker over mijn gezondheid.
Ik ben al 3 jaar lang niet helemaal optimaal, ik ben nu 13.
Toen ik in groep 6/7 zat was ik vaak snel moe, ook bij het sporten.
Terwijl ik normaal altiijd iemand was met veel energie.
Later was ik ook overdag vaak moe, en veel misselijk.
Mijn moeder dacht dat het kwam omdat ik een groeispurt had, omdat ik ook welleens groeipijn had in mijn rug benen en knieen.
Maar het ging steeds slechter, in groep 7 was ik vaak ziek, was ik 1,55 lang en woog ik maar 32 kilo.
Na het eten was ik altijd misselijk, dus was ik 4 kilo afgevallen, mijn moeder dacht dat ik een eetprobleem had en mijn schooljuf toendertijd vroeg aan mijn moeder wat er mis met me was.
Als ik thuis kwam van school ging ik slapen, eten en daarna weer slapen.
Ik ben toen naar de dokter gegaan, en die liet me bloed prikken, daar kwam niks uit.
Het bleef zo doorgaan, maar nu werd ik bij het sporten duizelig en misselijk.
Een gymles meedoen was bijna omogelijk, terwijl eerst een gymles niks voorstelde voor mij.
Dit baarde mij zorgen en ging daarom terug naar de dokter, toen moest ik bloed laten prikken en urine inleveren.
Kwam weer niks uit, alleen bij mijn urine een of ander iets, maar dat had niks met mijn problemen te maken.
Het bleed maar zo door gaan, alleen was ik veel vaker misselijk en had ik vaak diarree (elke dag)
Ik ging om 8 uur/half 9 naar bed en stond om half 8/8 uur op.
Ik ging weer naar de dokter, de dokter wees me door naar de fysio, en die me weer naar een ‘kraker’. Mijn linkerrug en nek zaten vast, en daar ben ik voor behandeld doormiddel van ‘kraken’ ik heb een half jaar therapie gehad, en dat werkte een half jaartje en daarna kwam het allemaal terug.
Toen ik naar de middelbare ging ging het wel goed, tot ik na een paar maanden weer moe werd.
Schooldagen werden zwaar, en sporten ook.
Ik kreeg keelpijn, was vaak ziek en was heel moe.
Ik was een keer bij een feest en toen ging het mis, ik werd misselijk, duizelig en zwak.
Ik ging naar achteren toe en kreeg een asperine, die werkte niet en ik pakte wat suiker omdat ik soms wel eens een lage suikerspiegel heb.
Dat werkte ook niet, en de mensen daar dachten dat ik gedronken had, zo raar keek ik uit mijn ogen.
Sins dat feest heb ik dat vaker, ik val elke dag bijna om.
Ik ben 3 keer voor mijn keel naar de dokter geweest, en antibiotica gehad.
Dit werkte niet en kreeg daarom een operatie aan mijn keel, dat werkte ook niet voor mijn moe-heid.
Nu heb ik nog veel rugpijn en ben ik moe en duizelig.
Mijn moeder zegt dat ik niet zo moet zeuren, maar ik zit hier best wel mee.
Weet iemand hier misschien raard mee, het is geen pfeiffer, dat ik niet goed slaap, niet goed eet of dat ik in de groei ben.
weet iemand misschien wat ik nog kan doen?