onzeker over date

we hebben elkaar ontmoet op een feestje en het klikte meteen. de avonden dat we uit gingen daarna ook weer een klik. hij vroeg of het waar was dat ik hem leuk vind, heb toen al mijn moed bij elkaar geraakt en heb eerlijk gezegd dat ik hem leuk vind. Hij zei toen dat hij mij ook leuk vind. daarna hebben we elkaar nog veel gezien tijdens het uitgaan, maar het probleem is dat ik hem bijna alleen maar zie als ik of hij al aangeschoten is en hij wilt wat leuks gaan doen met mij. maarrrrrr ik ben zo bang dat als hij mij in daglicht ofzo ziet en 100% nuchter dat hij dan denkt ew wtf … iemand tips??

(we hebben wel al gezoend en hij doet alsof hij me echt leuk vind maar ik kan het me gewoon niet voorstellen dat hij dat echt vind, ook omdat nog nooit een jongen die ik ook leuk vind dat heeft gedaan, alleen maar van die sukkeltjes die mij leuk vonden. en hij is echt heel knap en een super goede jonge)

Gewoon voor gaan! Als hij ‘ew wtf’ denkt als hij je ‘in daglicht’ ziet is hij gewoon een lul en moet je niet eens wat met hem willen hebben.
Volgens mij valt het namelijk reuze mee, je zet het hier neer alsof je middenin de nacht verandert in een mooie prinses en overdag een weerwolf bent ofzo. :’) Komt vast goed!