Onzeker over borsten

jullie denken zeker nu, alweer iemand die hier pas is en niet weet hoe het werkt. Nou niet getreurd… ik zit hier al langer op alleen ik merk dat er topics zijn waar ik liever anoniem ben, aangezien ik al foto’s met mijn echt account heb geplaatst en veel hierop zitten die ik ken. Vandaar een anoniem account.

Nou mijn probleem:
Ik ben heel erg onzeker over mijn borsten zoals de titel al zegt.
Maar dan ook echt letterlijk onzeker!
Ik vind dat mijn borsten niet bij de rest van mijn lichaam past, ik ben niet dik ofzo maar ik heb wel een buikje en ben niet de smalste.
Door deze onzekerheid durf ik ook niet bloot te zijn, als ik en mijn vriend bezig zijn wil ik het liefste alles aanhouden maargoed bij seks gaat het een beetje moeilijk. Mijn vriend weet van dit probleem en hij zegt dat hij ze mooi vindt, maar dat helpt niet echt bij mijn onzekerheid.

Heeft iemand hier nog meer last van ?
Of heeft iemand hier tabletten voor gehad die echt helpen ?

Wat is dan je probleem precies met je borsten?
Te klein, krom?

Maar WAT is er dan met je borsten? Je zegt dat ze niet bij je lichaam passen, en dat is héél vaag en kan alles betekenen.

Hmmm ik ken je probleem.
Ik denk alleen dat er niet veel opzit dan het gewoon accepteren.
En dat jouw vriend jou mooi genoeg vind ik toch goed?
Mijn zelfvertrouwen word er iig wel beter van:)

Maar wat is volgens jouw het probleem met je borsten dan?

Vergeten erbij te zetten sorry.
Ik vind ze te klein.

Dat komt nog wel… Je bent jong volgens mij?

Nja, t scheelt dat je vriend ze mooi vind toch? =)
Ik snap het wel, ik vind de mijne ook niet alles.
Maar mijn vriend heeft me geleerd dat ik mooi ben zoals ik ben, ookal geloof ik er nog niet veel van x’D.
Ik weet ook niet wat je eraan kunt doen, groeitabletten zijn er denk k niet xd

Je bent zoals je bent. En borsten zijn echt niet hét belangrijkste, je vriend vind je toch wel mooi. Pilletjes zijn er geloof ik niet.
Ik weet niet of je aan dé pil bent? Daar groeien je borsten over t algemeen wel van, maar het is niet de goede reden om er aan te beginnen…!

Ik ben al langer dan een jaar aan de pil, en ze zijn er niet van gegroeit.

zelfde hier

Nja, cup D is ook niet alles toch? =)
En bij de 1 zitten de nipples scheef, bij de ander is de ene groter dan de andere borst, etc etc.

[i]Precies, je bent zoals je bent.

Ik was ook altijd onzeker erover, ik vond ze altijd te groot… xd maar je kunt jezelf niet veranderen, je moet blij zijn met wat je hebt, klein groot dat maakt allemaal niet uit (:[/i]

Iedereen klaagt wel over iets, maar je moet toch wel jezelf accepteren. Tenslotte zit je nog levenslang met je borsten opgescheept! Maar ik denk dat je gewoon blij moet zijn, want er zijn mensen die het erger hebben en dikke borsten hebben is idd niet het belangrijkste.

Je vriend is niet je vriend vanwege je borsten.
Hij vindt je leuk om wie JIJ bent, en daar horen ook je borsten bij.
Als hij je echt leuk vind dan vindt hij ook je borsten leuk.
Dus wees blij met wat je hebt, want het kan altijd nog erger.
-No body is perfect-

Ik vind mijn borsten juist té groot, en heb er ook af en toe problemen mee (ja klinkt raar), maar mijn vriend zegt dat ie ze júist mooi vind, en dat ie gewoon super veel van MIJ als persoon houdt, daar hebben borsten niks mee te maken.

hmmm, je mag wel een stukje van mij hebben?
ik wou juist dat in kleine had, (F75) ik heb nu nog net geen last van mn rug.
mn vriend vind ze idd ook heel mooi, maar ik vind ze soms nogal lastig hoor, zeker met sporten ed.

ik ben al echt sinds de zomer niet meer ongesteld en ik ben wat afgevallen waardoor er ook wat van mn borsten af is!
en ik ben bang dat hetn u ook nooit meer groeit, maar ik ben 14 dus het zal nog wel komen?
maar mn moeder is wat molliger en heeft ook niet hele grote borstenen mn oma al helemaal niet…

ik ben zestien en heb hetzelfde probleem. al ben ik niet dik, ik ben stevig gebouwd en mijn borsten zijn te klein voor me lichaam.

Ik ben ook niet blij met de grootte van mijn borsten en ben ook iedere keer als ik met een nieuwe jongen bezig ben (dit klinkt eigenlijk best sletterig, maar zo is het niet bedoeld xD) bang dat hij ze te klein/niet mooi of wat anders vind.
Dat valt allemaal reuze mee, maar alsnog blijf ik er zelf onzeker over. Wel vervelend.