hee,
bedankt voor alle reacties,
ik ga in het nederlands beginnen ! (ik deed het engels want ik woon sinds 2 maanden in Texas)
hee,
bedankt voor alle reacties,
ik ga in het nederlands beginnen ! (ik deed het engels want ik woon sinds 2 maanden in Texas)
Ik heb een aantal regels gelezen en er staan wel veel taal en spelfouten in, misschien kun je aan iemand die goed is in Engels en verbeteren leuk vindt vragen of ze willen checken
Ten eerste: als je je niet comfortabel voelt bij het bloggen in het Engels, kun je het toch beter in het Nederlands doen? Dan kun je je waarschijnlijk ook beter verwoorden!
Ten tweede: ik vind het erg vervelend dat je geen hoofdletters gebruikt, dit zou ik als ik jou was toch even aanpassen.
Over de inhoud van de tekst zal ik niks zeggen, want het is jouw blog dus je mag erop zetten wat je wilt! Wel zitten er wat fouten in, zoals bijvoorbeeld becouse = because, mutch = much, story’s = stories, dus kijk je tekst nog even goed na!
Waarom schrijf je in het Engels? Want als ik het zo lees kan je misschien beter in het Nederlands schrijven. No offense hoor, maar ik vind je Engels nog niet goed genoeg om echt een blog in het Engels bij te houden.
In ieder geval één tip, iets wat ik meerdere keren tegenkwam, het is ‘much’, en niet ‘mutch’.
ik heb het niet helemaal gelezen maar ik erger me wel aan dat je “cuz” gebruikt
en alinea’s leest ook wat fijner
Dit is echt overduidelijk half-Nederlands gewoon. Ik kan me er zo aan ergeren als meisjes gaan bloggen in het Engels en dan van die verneukte zinnen gaan plaatsen aarghh. Niks persoonlijks, hoor. Ik raad het je echt aan om het in het Nederlands te schrijven, dat leest sowieso een stuk fijner en natuurlijker. En anders, zorg op z’n minst dat je geen afkortingen gebruikt zoals ‘cuz’ en geen grammaticaal Nederlandse zinnen gebruikt.
Je typt niet eens ´I´ met een hoofdletter, meid ga in het Nederlands schrijven want niemand gaat je blog lezen zo.