Onzeker over benen

Hellooo meiden,

ik denk dat bijna iedereen wel onzeker is over iets aan haar lichaam. In mijn geval zijn dat dus mijn benen. Ik heb eigenlijk het recht niet om te klagen, want mijn zusje bijvoorbeeld is invalide en zij kan niet eens op haar benen staan. Maar toch ben ik er heel erg onzeker over, ik heb een soortvan x-benen en ik vind dat ik heel raar loop. Er werd daar ook eens een opmerking over gemaakt. Sindsdien ben ik er nog veel meer onzeker over. Is er een manier om x-benen te verbergen of op te lossen, of wat dan ook?

Je kan je er druk om maken, maar de enige die je daar mee hebt is jezelf. Gewoon schijt hebben dus.
Of er wat aan te doen is weet ik niet, daar heb ik geen verstand van.

Je kunt voor x-benen geloof ik wel langs de fysio gaan, want wanneer je x-benen hebt heb je vroeger waarschijnlijk verkeerd leren lopen. (dit wete ik trouwens niet zeker!)

En over die opmerkingen; laat die mensen maar lullen, niemand is perfect.

Sorry hoor, maar: BOEIEND
Iedereen heeft wel wat minder moois aan z’n lichaam. Aan X-benen is nu niks meer te doen.

^ Okeoke, maar zijn er dan kledingtips bij wat het bijvoorbeeld meer opvalt? Ik heb soms het gevoel dat het meer opvalt met donkere kleuren skinny jeans. Weet neit waarom :S

Ik denk dat het nogal moeilijk te verbergen is. Je zou wijde broeken kunnen gaan dragen misschien, maar ik denk niet echt dat je heel leuk vind haha

Misschien gewoon ‘onopvallende’ skinny jeans, geen felle ofzo. En dan juiste fellere bovenkleding waardoor de aandacht naar je bovenlijf gaat en niet naar je benen.

Sorry verder weet ik ook niet echt iets verder!

Ik heb ook x-benen, als ik gewwoon stilsta, probeer ik niet met men benen naast elkaar te staan, maar zo de ene een beetje voor de andere. Dan merk je het niet.

^ Is er een manier om stilstaand te lopen :DD

Ik had ook x-benen. Ben ermee naar de dokter gegaan en die gaf me speciale voetzolen ofzoiets. Heb ik een maand lang geprobeerd en het is nu minder erg. :slightly_smiling_face:

^ Je zegt ik ‘‘had’’ x-benen zijn ze nu wel over gegaan dus?

Hi!

Op mijn bovenbenen heb ik altijd al een soort van rode pukkeltjes/bultjes. Het voelt heel ruw aan. Ik ben er al eens mee naar de huisarts geweest. Die zei dat het bovenhuidse talgophopingen zijn. Met scrubben zou het wel weg gaan. Dit heb ik geprobeerd, maar het hielp niets!

Heeft iemand van jullie dit ook en wat kan ik er tegen doen?

xoxo

^ gewoon weer terug gaan naar de dokter en zeggen dat het niet heeft gewerkt, misschien heeft hij er wel iets voor. Jeukt het ook? Het kan namelijk ook gewoon ecseem zijn natuurlijk, daar heb je ook gewoon een zalfje voor…

Ik heb ook x-benen. Als ik wedges of pumps draag zijn mn benen recht. :slightly_smiling_face:

Liever x-benen dan o-benen?
Oke daar heb ik je niet mee. Maar volgens mij kan het wel overgaan dmv fysio ofzo, en verder je zo te kleden dat het niet opvalt.

Misschien kun je steunzolen proberen. Misschien dat omdat daardoor je voetbed anders wordt ondersteund dat je ook anders gaat lopen waardoor het minder wordt. Ik weet niet wat voor soort steunzolen je hier het beste kan gebruiken, ik kan je aanraden naar de huisarts of naar de podoloog (die werken veel met steunzolen) te gaan.

Wat zijn wedges?

^ Google? Schoenen met een sleehak.

Beetje vreemde reactie. Dit meisje is er nou eenmaal onzeker over, en er valt wel degelijk nog iets aan te doen. Fysio heeft mij mij erg geholpen. Dus TS: ik raad je echt aan om langs de fysio te gaan :slightly_smiling_face:

Bepaalde broeken zijn losjes bij de knieën.
Ik heb O-benen en ik heb gemerkt dat het idd bij bepaalde broeken meer opvalt dan andere broeken. Voor X-benen kan dit mischien een tip zijn, ik weet het niet zeker hoor…

Ik weet hoe dat voelt, meid (:

Heb er ook jaaaren complexen over gehad… PLOTS, sinds een maand ofzo, is de stand van mijn benen veranderd, ze staan nu echt veel rechter!
Als ik een béétje scheef sta met mijn voeten lijkt het zelfs alsof ik rechte benen heb, maar met scheve voeten kun je natuurlijk niet rondlopen.

Ik raad je ook aan om naar de fysio te gaan, zeker iets gaan gebruiken van steunzolen ofzo. Niet dat ik de mijne werkelijk heb gebruikt maargoed!