onzeker over benen

Gewoon door scheren!
En als ze er weer wat van zegt vragen wat ze er tegen heeft!

x.

ik heb ook gehoord dat er een epilady voor 3 eurie is bij de action heeft iemand er ervaring mee?

Hoe oud ben je?

Bij mij duurde het ook best lang. M’n moeder vond het ook lang onzin, maar haar reden was dat ik heeele lichtblonde haartjes heb op mijn benen die je alleen met een bepaalde lichtval ziet. En stiekem had ze gelijk, ik doe het nu omdat het lekker zacht is. Maar bij jou kan ik het me heel goed voorstellend dat je dat wil! Donkere haartjes zijn echt niet zo mooi! Hoe oud ben je? Praat er eens met je moeder over?

ik durf het niet weer te vragen want ze was best boos omdat ik zelf eerst ook hele blonde haartjes had

Ze is 13. (daarom begon ik ook over van ‘toen ik 13 was…’)

en ben 13

Het is jouw lichaam, jij beslist erover :angel:

Oh. Toen ik 13 was mocht ik niet mijn bovenbenen scheren, maar wel de onderkant (geen flauw idee waarom haha). Ik deed gewoon wat mij gevraagd werd, want na een tijdje hield mijn moeder zich niet meer bezig met mij. Ik denk dat je nog eventjes moet wachten, want op je 14de mag je vast en zeker. Voor moeders klinkt de leeftijd 13 nog jong, maar 14 weer niet iig bij mijn moeder wel.

Je bovenbenen moet je eigenlijk niet scheren nee. Kan je beter harsen.

Hmm, vandaar dat ze dat zei…

nou volgens mij is mijn moeder niet over te halen

gewoon stiekem blijven doen dan. Ik denk dat je liever ruzie hebt met je moeder, dan dat je voor schut loopt, en je onzeker voelt?
toen ik 12/13 was heb ik gevraagd of het mocht, en mn moeder zei toen van je moet het zelf weten, al zou ik het niet doen als ik jou was, want je haren komen zwarter terug.
maar ik heb het wel gewoon gedaan.
anders kun je ook ontharingscreme kopen, gewoon van het kruidvat merk voor 2,50 zo’n roze bus. bij mij helpt dat alleen voor mn bovenbenen, maar bij jou zal het ook wel helpen bij je onderbenen, omdat je nog niet zo vaak geschoren hebt.

haha ja dat had ik ook!
ik denk ook dat je beter een epilator kan kopen, want die koop je 1keer (als je goede wilt moet je wel wat investeren) en dan ben je klaar, met scheren moet je steeds scheermesjes kopen. maar wel gewoon doen hoor!als je eenmaal begonnen bent worden de haartjes donkerder en dan ziet het er niet uit (als je scheert dan hea)
suc6 dr mee!

Wtf wat is haar probleem?