onzeker over benen

ik ben vet onzeker door me benen.
Omdat ik een keer vroeg aan mijn moeder of ik me mog scheren maar dat mocht niet toen had ik het toch gedaan.
De volgende dag zag ze het en zei dat ik me niet meer mocht scheren omdat ze zei dat ik het niet mocht en ik het toch deed.
Nu heb ik kleine zwarte haartjes en de zomer komt eraan en ben nu heel onzeker.
wie kan me helpen???

Stiekem blijven scheren. Je moeder kan dat niet maken.

Gewoon stiekem blijven doen! Getsie meiden maar harige benen is echt een no go in de zomer, als je het mij vraagt :grinning_face_with_smiling_eyes:

Of koop een epilator, dan hoef je niet zo vaak…

maar als ze ziet dat ik weer gladde benen heb

Dan zeg je: ik vind het vies om haar te hebben!

waarom zou het niet mogen eigenlijk?
vraag je moeder daar eens naar, en zeg gewoon dat al je vriendinnen het ook doen en dat het gewoon niet mooi is met blote benen!
en anders gewoon doen, ze kan ze er moeilijk weer aanplakken :smirk:

hoe duur is zo’n epilator

Gewoon blijven scheren.

probeer je moeder uit te leggen dat je echt voor aap loopt met mannenbenen.
zoiets moet ze toch begrijpen? en hoe zit het dan met je oksels? doet ze daar niet moeilijk over? of heb je daar geen haargroei? dan ben je dus nog jong. en bij jonge meiden die niet scheren is dat niet zon ramp.
ik weet niet hoe oud je bent, maar als ik jou was zou ik het gewoon stiekem blijven doen dan. je riskeert een grote ruzie en een preek, maar wat kan er nog meer gebeuren?
laat over je heen komen en scheren die benen.

mijn moeder scheert haar benen niet want ze heeft hele dunne blonde haartjes

Ligt eraan wat voor epilator je neemt, maar ik denk dat als je een beetje goede wilt je rond de 40-60 euro zit.

Ik snap niet wat dat is met moeders die hun dochters niet laten scheren :confused:
Toen ik 13 was kreeg ik een scheermesje in mn handen gedrukt door mn moeder.

ik heb ook heeeele witte blonde haartjes, mn moeder ook. die heeft bijna geen haar, maar ik doe het gewoon, zij niet, we zijn beiden tevreden.
GEWOON DOEN

ik ben 13

Ik zou eens goed gaan praten met je moeder en uitleggen waarom
jij 't nodig vind om je benen te scheren, het is toch heel normaal?
Like, ze is ook jong geweest en ze moet ook snappen dat je gewoon
je wilt scheren? En anders gewoon stiekem doen, het zijn jou benen.

ooit zal ze het wel accepteren, en nog wel sneller dan je denkt denk ik

Ik snap echt niet dat haartjes zo belangrijk zijn blijkbaar in iemand zijn leven. We zijn maar mensen hoor.

En als jij iets wil, dan doe je het toch lekker.

ik denk dat ik het gewoon stiekem ga doen

you go girl.