onzeker op seksgebied

heei
ik heb nu twee maanden een vriendje en we experimenteren beetje met seks enz. Alleen het probleem is dat ik heel erg onzeker ben op het gebied van seks en mijn lichaam, ik vind dat heel vervelend. Mijn vriendje weet het wel en hij is heel lief en zegt dat ik een super mooi lichaam heb. Maar ik kan er echt nooit van genieten omdat ik dan aan van alles denk, zoals vindt hij m’n borsten niet te klein(zijn ze wel) enzovoort. Ook als ik hem aftrek ofzo komt ie nooit klaar en dat maakt me nog meer onzeker… Hebben jullie misschien tips om me toch een beetje op m’n gemak te voelen en ervan te genieten, want dat doe ik zo echt niet en dat is voor hem ook vervelend

In het geval van dat aftrekken kan hij jou toch helpen met wat hij fijn vindt en hoe hij wel komt?
Er zit niks anders op dan gewoon proberen die gedachten los te laten en te genieten van het moment.

mijn ex kwam ook nooit klaar als ik m aftrok.
omdat ie het dan zelf tegen probeerde houden (door aan groene tafels te denken haha lang verhaal) omdat ie het zo fijn vond,
en omdat ik heel erg kramp in mn arm kreeg altijd haha

hmpf aan al die meiden met de onzekerheid ‘vind hij mijn borsten wel goed genoeg’: Eeen jongen heeft zelf helemaal geen borsten dan vind hij die van jouw toch groot of heb ik dat nou! daarbij gaat het niet om je lichaam maar om wie je bent, en zelf maak je je meer druk om je lichaam dan een jongen ooit zal doen over je.

Ik ben op dat gebied ook heel erg onzeker.
Mijn vriend en ik zijn al 2,5 jaar samen en wij hebben dus bijna geen seks meer…
En dat alles komt omdat ik te onzeker ben over mijn hele lichaam en ik dus niet wil dan mijn vriend mijn bloot ziet.
Terwijl we op het begin wel altijd gewoon seks hadden…

Als ik jou was zou ik jezelf gewoon accepteren. (ik weet van mezelf dat ik het nooit zal kunnen)
Want zo als bij mij wil je ook niet hebben…

Ik wil me niet in jouw zaken mengen, maar vind je het dan niet heel erg zonde zowel voor jou als voor je vriend dat het zo loopt? Kun je er samen niet uitkomen?
Misschien weer langzaam opnieuw opbouwen en wat meer kleding aan houden. Het zou jammer zijn als dit je relatie schade doet.

Mannen vinden borsten altijd opwindend. Klein of groot. En dat hij niet meteen komt bij 't aftrekken is normaal (: betekent niet dat ie je niet sexy vindt.

Nouja, het komt wel gewoon met de tijd. Misschien moet je ook maar met hem gaan praten over wat jullie lekker vinden en wat jullie wel willen uitproberen. Probeer ook aan te kaarten dat je een beetje onzeker bent. En vergeet niet dat mannen van borsten opgewonden raken, klein of groot idd…

Mijn vriend komt ook nooit klaar als ik hem aftrek, daar moet je echt niet onzeker over zijn :slightly_smiling_face: Probeer hem anders eens te pijpen, dat is eens iets anders, je kan dan een beetje afwisselen :slightly_smiling_face:

En je borsten zijn echt niet te klein, als hij dat vond dan was hij niet met jou. :slightly_smiling_face:

dat is best normaal hoor, vooral als jullie nog maar 2 maanden hebben (vind ik persoonlijk heel kort).
ik heb pas na 7 maanden seks gehad, nadat we in de voorgaande maanden elkaar lichaam hebben leren kennen en er vertrouwd mee zijn geraakt, dan raak je van dat onzekere gedoe af en ken je elkaar gewoon beter op dat gebied

De eerste jongen die afknapt op de borsten van zijn vriendin, moet ik nog tegenkomen…

En als dat zo mocht zijn - maar ik durf met m’n hand op mijn hart te zeggen dat dat in jouw situatie echt niet zo is - weet je meteen wat voor oppervlakkige lul je aan de haak hebt geslagen.

Jouw vriend is op je gevallen, om het complete plaatje.
Daar doen je borsten of whatever écht geen afbreuk aan, meid!

Ik weet wat je bedoelt, ik ben zelf ook erg onzeker, heb 3,5 jaar relatie gehad en had wel veel seks, maar vond mezelf nooit mooi genoeg, vooral door mijn borsten, voor t geval hij zou merken dat ze misschien ongelijk zijn. of ja , alles wat er maar aan kan mankeren was ik bang voor.
en nu zit ik weer beetje met nieuwe jongen, en ben weer helemaal opnieuw bang ervoor… maar je moet je gewoon laten gaan… En na 2 maand voel je je natuurlijk ook niet meteen op je gemak, maar dat komt wel, hij kiest niet zomaar jou, hij zal daar echt niet op af knappen :slightly_smiling_face:

En aftrekken, na 2 maand dat ie daar nog niet bij klaarkomt, is best te begrijpen! Aftrekken van een jongen, zonder pijpen, ja dat is wat ingewikkelder. Mijn ex heeft het mij gewoon geleerd en toen lukte het altijd wel! Ook wel zeer snel :stuck_out_tongue: maar het was meestal toch pijpen. maar als het alleen aftrekken was, lukte dat wel. Maar als je pas 2 maand hebt, praat je misschien niet zo makkelijk en open over seks. Dat komt allemaal nog wel! Niet teveel bij nadenken, gewoon doen!

Ik ben er ook helemaal onzeker over, ook vooral dat er iets misgaat. alleen ik zat met 't probleem, ik was maagd hij niet. enzo…

Iedereen heeft dat.
Niemand begint met het hebben van seks met de technieken van een ervaren prostituee.

Verder zijn er een hoop jongens die JUIST liever kleine borsten hebben. Of sterker nog: die billen- of benenmannen zijn en borsten eigenlijk qua grootte vrij weinig kunnen schelen.

Toen ik net met mijn huidige vriend was was ik ook heel onzeker. Hij was niet mijn eerste maar ervaren was ik niet.
Zolang jullie eerlijk tegen elkaar zijn over wat jullie lekker vinden, over jouw angst en onzekerheid, en elkaar rustig de tijd geven om aan elkaars lichaam en bepaalde seksuele handelingen te wennen heeft het alleen wat tijd nodig om grotendeels over je onzekerheden heen te komen.

Het enige wat helpt is oefenen oefenen oefenen :wink:

Ik heb er ook last van, ik kan me niet in het moment storten. Heeft bij mij ook andere redenen, maar dit soort onzekerheden spelen ook mee.