onzeker/ontevrede over jezelf?

heey
het valt me de laatste tijd zoveel op dat iedereen zo onzeker is over zichzelf?
dan zijn ze weer te dik dan hebben ze een te dikke kont en weet ik het allemaal wat .
ik heb echt zoiets van jah gewoon aandacht te kort?

wat vinden jullie
hebbe die mensen gewoon aandacht te kort of zijn ze onzeker?
en zijn jullie zelf ook zo onzeker?

Iedereen heeft zo zijn onzekerheden. Soms willen mensen gewoon horen dat iets niet zo is ( ’ Nee, je bent echt niet dik ! ’ ) Weet je wel.

Ik voel me niet zo heel onzeker eigenlijk, mijn vriend geeft me veel zelfvertrouwen =)

misschien moeten zij gewoon stortplaats hebben?
ik ben best onzeker mja ik zeg dat neit in elk topic ;p

snap ik hoeft ook niet

ik ben best onzeker, maar ik ga niet uitgebreid lopen praten hoeveel ik wil afvallen ofzo… en daar zit bij mij de onzekerheid ook niet echt =)

idd…
soms is het helemaal niet zo maar ze willen dan gewoon horen van dat je niet dik bent enzo. ze willen niet perse aandacht maar meer gewoon even iemand die zegt dat ze knap is ofso. meer van even wat zelfvertrouwen geven aan dat persoon…
denk ik dan

Ik ben ook wel eens onzeker,
Maar niet over mijn gewicht/figuur etc.

Ik ben best wel onzeker over mijn uiterlijk en gewicht. Ik zeg er meestal niks van, want als ik bij m’n vriendinnen zeg van ‘ugh ik ben echt dik en lelijk’ dan zeggen ze ‘wel neee joh je bent hartstikke mooi’. Klinkt misschien raar, maar ik haat het juist als ze dat dan terugzeggen :stuck_out_tongue: Dan denk ik van je liegt dat je barst. Zo onzeker ben ik dus >.<

af en toe wel ja maar t heeft geen zin om dr over te gaan zeuren ,
als je echt onzeker ben roep je dat trouwens niet tegen iedereen want je wilt juist meestlan iet dat iemand het ziet, als het iets van je uiterlyk is ofzo.

Meestal als je zoiets heel luid en duidelijk zegt is het gewoon aandacht te kort, iedereen is wel onzeker, maar die mensen zijn dan zo onzeker dat ze het ook niet overal luid en duidelijk vertellen, die houden het liever voor zichzelf. Dus ik vind mensen die echt heel hopeloos zeggen van ja ik voel me te dik, ik heb een te grote neus enz. Zoeken aandacht, als je er echt zo mee zit en zo onzeker bent, hou je dat eerder voor jezelf.

Ik ben niet echt onzeker, meestal heb ik best wel een eigendunk eigenlijk XD.

heeey,

ik spreek uit ervaring als ik zeg,
dat als het vaak mee te maken heeft
als iemand heel dun/normaal gewicht heeft.
en zegt vaak dat die te dik is.
het egt onzekerheid is.
en kan leiden tot eetstoornissen.
en die mensen meot je egt helpen.

Ik ben onzeker , en dan niet alleen over uiterlijk en figuur , maar ook over prestaties en over dingen die ik graag doe. En dat is echt niet zo van :
Mensen ik heb aandacht nodig , maar gewoon omdat ik er echt onzeker van word. Maar er zijn inderdaad ook mensen die het alleen om de aandacht doen , dus tja

De meest arrogante mensen zijn onzeker. Best wel normaal eigenlijk, je bent ook niet perfect. Ik ben nogal onzeker over m’n gebit. Ik schaam me rot.

Oef, herkenbaar.

Sommige zeggen idd wel van: ‘ooh ik ben zoooo lelijk en dik en mijn haar is stom’ omdat ze willen horen dat ze knap en mooi zijn. zo irritant x’]

Ja ik ben onzeker over m’n gewicht en figuur.
Mijn vriendinnen weten dat, maar verder loop ik daar echt niet mee te koop ofzo.

K denk allebei.
Ze zijn wel onzeker, maar misschien niet over hun dikke kont:
ze willen alleen dat iemand zegt, ‘neejoh, je hebt geen dikke kont’,
zodat ze zich wat zekerder voelen.

Ik ben ook echt wel onzeker, maar dat gaat eigenlijk meer over mijn innerlijk.

dankjewel voor jullie reacties
en denk nu ook dat het idd aandacht te kort is
maar dat sommigen ook echt onzeker kunnen zijn snap ik ook
maar dan moet je er idd niet tekoop mee lopen

Ik ben van mening dat die onzekerheid door het huidige schoonheids ideaal is. Je ziet overal perfecte meisjes en zelf kun je nooit zo perfect zijn, dat begint toch vaak ergens te knagen, dus word je onzeker.

Zelf ben ik ook over sommige dingen onzeker/ontevreden, maar ik houd dat meer voor mezelf.