onzeker naar verbroken relatie

Hoi…

In de zomervakantie heeft mijn ex het uitgemaakt. Zijn reden was omdat hij mij niet meer leuk vond… Hierdoor ben ik dus nogal onzeker geworden… dit heeft ook uitwerking op mijn stage. Ik ben nu heel onzeker terwijl ik dat van mezelf helemaal niet ben en ook niet wil zijn!

Heeft iemand tips voor mij?
x

onzeker NA verbroken relatie

haha sorry kan niet tegen dat foutje!

Bij mij is het ook met die reden uitgegaan, hij zei dat hij veel minder / niks meer voelde in vergelijking met wat hij aan het begin voelde.
En ook liet hij de zin vallen ‘ik vind je niet meer (zo) leuk’.
Jongens bedoelen met deze zin dat ze je niet meer als zijn vriendin zien maar als een vriendin, wel leuk lief en aardig maar niet meer in die manier dat zijn hartje er van gaat kloppen.
Het is niks persoonlijks op jou echt niet! Jongens verwoorden dat nou eenmaal moeilijk :wink:

Hoop dat je het een beetje snapt…
En ik hoop dat je snel iets beter gaat voelen!
x

Wat die jongen van jou vindt moet los staan van wat jij van jezelf vindt.
Haal de bevestiging uit jezelf en niet uit een ander.

Als je verkering uitgaat is het een logisch gevolg dat je aan jezelf gaat twijfelen of je wel leuk genoeg bent etc.
Maar als je genoeg zelfvertrouwen hebt ga je inzien dat je nog steeds even waardevol bent.
De zomervakantie is een tijdje geleden dus het is zonde als je daar nu nog steeds onzeker over bent. Daarom is het goed dat je aan je onzekerheid gaat werken!

Leer van jezelf te houden, je bent uniek en je mag er zijn als ieder ander.

dit vind ik heel mooi verwoord!
+1

Een meisje kan nog zo mooi, intelligent, grappig, lief etc. zijn, en nog gedumpt worden omdat er geen gevoelens meer zijn. Het ligt heus niet aan jou, het was gewoon niet meant to be. Laat dit je stage niet belemmeren, hiermee moet je juist bewijzen wat je in je mars hebt!

@ikhebeensnor
dankje.

Het is ; ‘onzeker na verbroken relatie’