onzeker in relatie

heeey,
ik en mijn vriendje hebben al bijna een week een relatie. Ik vind het echt heel spannend omdat dit mijn eerste relatie is :hugs:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen :frowning_face: als ik hem zie op school ga ik eigenlijk nooit naar hem toe en op 1 of andere manier ben ik alleen maar verlegener bij hem geworden :frowning_face:
sinds gister doet hij heel droog op app en in real life. Hij stuurt geen hartjes meer op app bijvoorbeeld en hij maakt niet echt meer tijd voor me vrij bij bijvoorbeeld bellen en ja hij kan het heel druk hebben maar het kwetst me een beetje omdat hij eerst anders deed:( Ik ben bang om hem kwijt te raken en dat wil ik echt niet.
Het is ook weer niet dat er helemaal geen liefde meer bij ons te vinden is :flushed:
als ik hem een knuffel geef geeft hij mij altijd automatisch een kus op me lippen en dan zegt hij dat hij van me houd :flushed:
Maar ik ben gewoon niet helemaal mezelf meer bij hem en ik ben laatst heel nerveus en heel erg stilletjes omdat ik niet zo goed weet hoe een relatie werkt en wat ik moet zeggen:( ik wil heel graag voor deze relatie vechten heeft iemand tips :sob::muscle:

Praat er met hem over.

En dit is allemaal binnen een week gebeurd?