Onzeker in mijn bikini

Ik heb striae bij mijn heupen en op mijn billen. Dit zie je als ik mijn bikini aan heb. Hierdoor voel ik me niet zo zeker in mijn bikini. Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat de striae minder is zodat ik toch met vertrouwen het strand op kan?
xoxo

Een bikini broekje kopen die je heupen en billen bedekt.

Volgens mij let niemand daar echt op hoor.

Ik doe daarvoor een badpak aan dan zie je het niet meer bij mij:) Je kan bio oil proberen maar bij mij werkt dat niet.

Straie kan je niet minder laten worden. Daarbij denk ik dat het jou het meest opvalt, want veel mensen hebben het, maar het valt mij toch echt nooit op.

Wetend dat vrijwel iedereen er ook last van heeft zou je minder onzeker kunnen worden? De een misschien wat erger dan de ander, maar het is niks om je voor te schamen. En idd, niemand let daar op joh. :slightly_smiling_face:

nee precies… Niemand die daarop let!

insmeren insmeren insmeren. Het maakt in principe niet zoveel uit met wat, zolang je het maar goed masseert, want dat bevordert de bloeddoorstroom en dan geneest het beter en sneller.

Je kan het verminderen met allemaal soorten olies. Zoek dat op op internet. Maar blijf gewoon in bikini lopen. Schaam je er niet voor er zijn zoveel jonge meiden die dat hebben. Ik ook :slightly_smiling_face:

je kan bio oil kopen

Iedereen heeft striae. Als je het niet hebt heb je waarschijnlijk gewoon geen huid. Trust me.

Ik heb gewoon huid hoor

Ik ook. Volgens mij?
Ik heb het niet, althans niet zover ik ken kijken.

TS: Echt niemand valt het op joh.
Zoveel mensen hebben het, kan door zoveel normale redenen zijn.

Gewoon lekker gaan zwemmen. Niemand kijkt er naar.

Op den duur krijgen meeste vrouwen striae, dan kan je je dus blijven verstoppen.

En inderdaad, bio oil kan nog wel eens helpen maar je zult het altijd nog blijven zien.

Ach, ik denk dat iedereen zich wel een beetje onzeker voelt in haar bikini. Je hebt in ieder geval niks om je voor te schamen! En inderdaad goed masseren, daar van gaat het bij mij vaak weg.

Ik heb geen striae hoor. :stuck_out_tongue:

Oh echt? Haha
Ik dacht altijd dat iedereen het had, dat had iemand mij wijsgemaakt
Maar dat had ik dus fout zo te zien :’)

Je zeikt.

Ik zou er sch**t aan hebben en gewoon een bikini aantrekken. Niemand, behalve jijzelf, zit daarmee.

^
Sinds wanneer is onzeker zijn zeiken?
We zijn niet allemaal zo zeker als jou, dat jij schijt er aan heb.
Sommige meiden zitten gewoon ergens mee, wat jij niet snapt.
Dat ken, maar dat is geen zeiken :expressionless:

Inderdaad. Er zijn veel meer meisjes die zich wel onzeker voelen in bikini, dan meisjes die zich niet onzeker voelen.

Ik heb dr ook last van, heb betoog vooral op mn benen en billen.