onzeker - help

ik met een jongen gezoend,
ik vond hem voordat ik met hem had gezoend al een leuke jongen terwijl ik hem niet echt vaak had gesproken …
maar toen kusten we,
en nu vraagt hij of ik naar hem toe kom om film te kijken enzo
en die keer dat hij het vroeg kon ik Echt niet
maar ik zou wel graag iets met hem willen afspreken
maar ik ben bang dat ik dan heel stil en verlegen ben als ik alleen met hem ben
en zo wil ik echt niet bij hem overkomen

kan er iemand helpen en heeft er iemand tips om je meer op je gemak te voelen? en is het normaal dat je je zo druk er om maakt? want ik heb het gevoel dat het wel wat zou kunnen worden tussen ons maar ik ben bang dat hij me dalijk te saai of te verlegen vind ofzo… :blush:

Daar was ik eerst ook wel bang voor, maar uiteindelijk ging het allemaal vanzelf.
Het is volkomen normaal dat je je daar druk om maakt hoor.
En tips heb ik niet eigenlijk, gewoon jezelf zijn? Ik denk dat als je uiteindelijk bij hem bent dat het allemaal vanzelf gaat, net zo als ikzelf had ;p

Haha, daar heb ik het ook moeilijk mee ^^"
Ik beeld me dan in dat zo’n m’n vriendin is ofzo… En dan doe ik zoals ik ook bij een vriendin zou doen :]

Toen ik op mijn eerste date ging was ik een wrak… niet overdreven.
Ik had allemaal tips om me rustig te houden, maar op het moment zelf denk je er niet echt aan. Ik was nog nooit zo zenuwachtig geweest.
Het klinkt misschien een beetje zielig, maar probeer nu al een paar gespreksonderwerpen te bedenken en voor de rest: ‘wees jezelf’
cliché maar zo is het. Als hij je niet accepteert omdat je je niet onmiddellijk op je gemak voelt bij iemand die je nog niet zo goed kent, is hij je niet waard.

Dat is echt heel normaal. Wees jezelf bij hem en uiteindelijk gaat die nerveusheid gewoon voorbij.

ik heb dat ook altijd,
maar ik heb ook altijd zoiets: laat hem maar zien zoals ik echt ben, hij went er maar aan
en als het hem niet bevalt dan zoekt hij maar een ander.

Als ik nerveus ben op een date dan vertel ik het 'm gewoon. Dan weet hij het en voel ik me ook meer op m’n gemak :slightly_smiling_face:

dankjewel voor al jullie reacties!
xxxxxxxxxx