onzeker en in een relatie

hoihoi meiden,

ik zit dus een beetje in de knoop, mn vriend doet soms hele normale dingen maar daardoor ga ik eraan twijfelen of ik hem wel echt leuk vind. je ik weet het het klinkt heel raar. en ik weet dat ik hem wel echt leuk vind enzo en we hebben ook een serieuze relatie.
ook vergelijk ik heel vaak mijn relatie met andere… de reden van dit allemaal is omdat ik gewoon heel erg onzeker ben over mezelf… ik ben ook een tijd depressief geweest maar wat moet ik hieraan doen…

btw even iets heel anders ik las op het forum dat er verschillende leuke appgroepen zijn onder de meiden, wie zit r in een leuke groep waar ik mischien bij mag/kan

Haa meiske ben gwn je zelf. K wit zkr da de een hele lieve meid bent. Hij accpteerd je wel of niet. Ooit kom je de ware tegen die je altijd zou accpteeren onthoud dat. Suc6 meiske kumt goed X

Haa meiske ben gwn je zelf. K wit zkr da de een hele lieve meid bent. Hij accpteerd je wel of niet. Ooit kom je de ware tegen die je altijd zou accpteeren onthoud dat. Suc6 meiske kumt goed X

Huh, je gaat twijfelen door normale dingen die hij doet? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Anyways, probeer dit los te laten. Je moet ook maar zo denken dat mensen meestal wel graag vertellen over alle leuke en fantastische dingen die ze doen en meemaken, maar problemen en mindere periodes voor zichzelf houden. Daardoor lijken de levens en relaties van anderen misschien wat spectaculairder dan ze zijn. Plus: niemand is perfect. Jij niet, je vriend niet, jullie relatie niet. Maar andere relaties en de personen daarin ook niet.

Wat anti-depressie betreft, is het vooral belangrijk om je niet depressief te gedragen en depressie gedachten proberen om te zetten in wat meer functionele gedachten. Denken, doen en voelen beïnvloeden elkaar en als jij je dus gewoon zelfverzekerd en gelukkig gedraagt, dan ga je je ook beter voelen.