Onzeker, En ik mis myn ex!

Hello…
Ik weet niet of 'n paar mensen vorige topic hebben gelezen?
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/wat-moet-ik-doen-moeder-is-tegen-vriendje-135993.0.html
[zo niet, zouden jullie die aub willen lezen ? en beetje kansloos als je berichtjes gaat plaatsen nee te veel want schryf dan maar gewoon niks.
Ik heb me er bij neegelegt dat hij met dat meisje gaat.
Ook omdat ik weet dat het beter is voor mezelf ook als ik 'm laat gaan.
Maar… ik mis 'm af en toe wel eens… gewoon om het feit… als ik aan onze tyden terug denk… hij gaf me echt veel zelfvertrouwen ook omdat ik wel’n
beetje onzeker van mezelf ben…
En ik ja ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, het klnkt vast heel raar i know=(
maar …
ikwil gewoon iemand die van me houd, me beschermt net zoals hij deed… ik weet ik kan 'm niet terug krijgen… en ik kan niets…
maar ik zoek echt in elke jongen … ja die persoon zeg maar…
wat moet ik nu doen ?

hm, ik denk dat je hem niet eens zoveel mist,
maar het samen zijn met iemand, die bescherming,
gezelligheid enz.

ik zou niet weten hoe je je daar overheen zou kunnen
zetten,
up voor jou

ik heb het ook, naja het was niet mn ex maar we vonden elkaar wel heel leuk enzo. maar ik mis hem niet, ik mis de aandacht, de smsjes die hij allemaal stuurde, gewoon de liefde zegmaar;p ik denk dat dat ook bij jou is. en het enige wat dat kan veranderen is een andere jongen. en ik zoek m ook! maar hij is onvindbaaaar.

ja ik herken het bovenstaande hier ook dat heb ik ook een hele tijd gehad, daar kan je niks aandoen heeft gewoon tijd nodig!
maar ik heb het geluk gehad dat ik nu alweer bijna een nieuwe vriend heb! en echt ik voel me weer helemaal gelukkig, en het lijkt misschien alsof je nu echt hém zoekt maar dat komt gewoon omdat je dat alles aan hem hebt gekoppeld maar iemand anders kan je ook liefde geven, je beschermen, leuke dingen met je doen noem maar op. Dus geef niet op, ga op zoek naar leuke jongens, ga op een nieuwe sport, neem een baantje, vraag of je vriendinnen nog iemand kennen, je komt vanzelf wel iemand tegen!=)

aah ik ben zo blij dat ik niet de enige ben.
jaidd ik mis die liefde… gewoon ja dat je iemand aanje zijde heb,
elke ochtend wakker worden met vlinders in je buik, lieve smsjes, uit kyken op n dag dat je hem weer ziet, gewoon alles!=(
't ingwikkelde is dat ik geen vriend mag.=(
van mn moeder…

maar ik heb ook zoiets,
het kilnkt ONWYS zielig =$
maar… als ik 'n jongen zie dat ik gelyk ga vergelyken met die éne…
of bij elk leuke aardige jongen denken dat het wat kan worden…
zo irritant… ik wildit niet=(

je bent niet de enige, en ik schaam me er best wel voor xd
en dat je geen vriendje mag, het is heel jammer maar waarschijnlijk kan je daar niet zoveel aan veranderen. maar gewoon afspreken en smsen met een jongen is ook leuk toch? dan zit je niet aan verplichtingen vast en heb je verder nog gewoon vrijheid enzo. en word je toch wakker met vlinders in je buik (:

mischien ben je onzeker over het feit dat je op je 14e nog steeds het verschil tussen de ‘y’ en de ‘ij’ niet kent?:crazy_face:

oke, die snap ik niet(ben nog 14 hahah), maare dit klinkt als een best hatelijke opmerking.

Jij hebt nog steeds niet geleerd om je op je 16e niet druk te maken om niks?

Zie titel; ze typt; myn ex blabla. Inplaats van mijn ex. enzoooo.
Dus daarvan die opmerking, maarja ik deed dat vroeger ook wel eens het typt gewoon sneller ofzo.

Ik mis mijn ex al anderhalf jaar. Dat is pas leuk.

Ontopic ik ook;p

was jou ex ook je eerste liefde en had ie na 1 dag ookal een ander?

wowie, jaaaaaa wel m’n eerste echte liefde, en naja hij na 2 weken telt dat ook…

Als je echt 100 % verliefd bent, dan moet je er voor gaan! Als dit de liefde van je leven is moet je die niet zomaar laten lopen! Kun je echt niet met hem praten?

Hier precies hetzelfde. Schaam me er zo voor…Ik spreek nog wel eens als vrienden met hem af en dan denk ik ook echt; Oef hij was geweldig zeg! En ik vergelijk iedereen met hem, zo slecht. Ik mis vooral de liefde en de lieve smsjes zoals hierboven al gezegt werd. Dan je 's avonds lekker tegen iemand aan kan kruipen die je altijd beschermd, heerlijk!

Ik wil dit helemaal niet, maar het is zo lastig om tegen je gevoel in te gaan!

goed genoeg om je rot over te voelen
*shakes hand*

welkom bij de club van zielige exen =D

echt veel mensen die hetzelfde hebben!

ik zit erop te wachten tot ie een ander heeft
gaat echt een schok worden want dan weet je dat je 'm kwijt bent.

maar on topic, is er een uitzondering
ik denk dat dat meisje gewoon een rebound was… ( om jou te vergeten)
En je moet het hem vertellen! Ik ben er zeker van dat hij jou ongelofelijk mist.