hoi,
Ik wordt nogal erg onzeker over mezelf, door o.a die artikeltjes op bijv girlscene van ‘zo krijg je mooie benen’ en ‘dit zijn goede workouts om mooi te zijn’ etc, op tv en overal reclames van wat gezond is en wat niet.
Want ik eet op een dag drie bruine boterhammen(soms wit als bruin op isXD), geen tussendoortjes behalve 1 stuk fruit na school en savonds avondeten. En ik fiets een uur per dag naar/terug school, en ik doe thuis ook situps en pushups, zowat elke dag. maar ik val maar niet af! en nu zie ik overal van die artikeltjes van wat je moet doen om klaar te zijn voor de zomer en dat je mooie benen moet hebben en dat je dan die en die workouts moet doen dat ik helemaal onzeker en superdown wordt.
ik bedoel op school hadden we bij een vak een proef dat je iets moest eten en dan moest kijken of je langzamer of sneller reageerde, maar ik wilde dat niet eten omdat ik me al dik en lelijk voel, en dan niet ooknog extra dingen wilde eten.
Ik weet niet of ik de enige ben die zich zo onzeker en kut voelt door al die artikeltjes etc. En wat kan ik verder nog doen om af te vallen, want ik weeg nog teveel en eet al echt de helft van wat me vriendin eet(die veel kleiner en lichter is.)