Onzeker door beste vriendin..

Mijn beste vriendin is best geliefd bij de jongens , dat ze dat is vind ik best leuk voor haar , maar ze schept er heel erg over op en soms over dezelfde jongens. Iedere keer als we uitgaan zegt zij dat ze niet tevreden is tot ze die avond heeft geschuurd/gezoend [ en het lukt haar ook nog !]. En omdat zij er [blijkbaar] mooier uitziet dan mij gaan jongens meer naar haar kijken dan naar mij… :confused: Ik sta meer bekend bij de jongens als ’ de beste vriendin van…’ . Ik zit er best erg mee en kan het moeilijk uit mijn hoofd halen .
Wil iemand mij alsjeblieft helpen ?? :frowning_face:

xx

Hey!
Ik snap dat dat een lastig probleem is, maar probeer trots op jezelf te zijn! Dat jouw vriendin geliefd is bij de jongens betekent niet dat jij dat niet bent! Probeer gewoon lekker zeker van jezelf te zijn, dat vinden jongens veel leuker dan iemand die zich klein houdt vanwege haar vriendin!!
Je kent die cliché gezegdes wel, niemand is perfect, op ieder potje past een deksel, iedereen is uniek, maar dat ik echt zo! Als jij lekker zelfverzekerd staat de stralen dan kom jij vast vaker leuke jongens tegen!

Succes!!!

Er zullen ook wel jongens in jou geïnteresseerd zijn, aangezien niet iedereen hetzelfde type heeft. En op dat zoenen/schuren zou ik niet echt jaloers zijn…

Inderdaad. Wees niet goedkoop, maar wel zelfverzekerd. Als je jezelf als niets ziet en dat ook uitstraalt is dat niet heel aantrekkelijk. Gewoon rug recht, kin omhoog en borst vooruit. Op een zeker moment ga je je dan ook zelfverzekerder voelen.

Op een dag kom je die jongen tegen die jou laat voelen hoe het is om echt gewaardeerd te worden als vrouw. Een avondje zoenen stelt dan niks meer voor, geloof me! Bovendien is iedereen mooi op zijn/haar eigen manier & jij dus ook!

dit!

en borst vooruit niet eruit;) dus niet te trashy kleden voor jongens’ aandacht ofzo blijf wie je bent:)

Het feit dat ze pas tevreden is als ze gezoend/geschuurd heeft bij een avondje stappen, geeft mij het idee dat ze best onzeker is.

Ik heb wel een beetje hetzelfde met een vriendin. Ze is zelf ook zo zelfverzekerd, stapt op jongens af en durft de eerste stap te zetten. Maar jongens weten op een gegeven moment wel dat ze zo ‘makkelijk’ is en dat gaat snel genoeg rond, dus wees blij en probeer iets zekerder van jezelf te zijn! (:
Ik heb nu onderhand bijna 3 jaar een vriend en bij haar zijn het maar korte relaties en avondpleziertjes.

Allereerst is iedereen mooi op zijn/haar eigen manier. Ik zou liever hebben dat iemand me leuk vind om mijn innerlijk dan mijn uiterlijk. En iedere keer als je uit gaat met iemand schuren of zoenen is niet echt iets om trots op te zijn, vind ik…

Eigenlijk is het niet echt leuk van je vriendin dat ze hierover opschept. Zeg het ook tegen haar. Ik had juist een vriendin die jaloers op me was omdat ik ‘slanker’ dan haar zou zijn (niet dat ik er over opschepte). Maar ik snap nu wel waarom ze soms zo raar deed. Misschien kun jij het haar ook vertellen. Misschien heeft ze wel tips om ook zelfverzekerd te worden :slightly_smiling_face:!

,

Mooi gezegd!