Onzeker-donderdag date-hij vind mij nog niet leuk.

Hee!

Ik heb donderdag een date met de jongen die ik leuk vind, en hij weet dat van mij =).
Hij is er zelf nog een beetje vaag over en hij is dus misschien wel op een ander meisje verliefd of op niemand, maar behalve dat ik mezelf moet blijven, heeft iemand nog tips om het over te hebben? Enz.
Ik heb het al zovaak over school,hobby’s enz. En ik wil gewoon graag iets te vertellen hebben ;p.

xxx

versier hem hahaha

^idd!
pak zn hand, prik in z’n buik, knuffel hem, doe lekker klef. (lol) geef complimentjes, laat hem dingen vertellen over bijv verleden… dat soort dingen.

Nee, juist niet klef doen! Gewoon wees relaxed het gesprek komt vanzelf wel!

succes morgen komt vast helemaal goed! :slightly_smiling_face:
& hij ziet sowieso al wel wat in je , anders zou die ook niet willen afspreken toch?

ik heb het andersom (denk ik), wanneer begin je eigenlijk iemand leuk te vinden? is dat gebruikelijk na 3 dates of 3 weken ofzo? klinkt heel stom maar ik wil die jongen niet enthousiast maken en hem dan afwijzen.

en het antwoord op jouw vraag; ik zou dingen vragen waar je echt geïnteresseert in bent, die je van hem wil weten. en anders gewoon wat kletsen over iets waar hij wat over gezegd heeft ofzo (:

Dit heb ik ook echt…
In mijn vorige relatie wist ik niet eens of ik verliefd op hem was. Ik vond hem heel leuk maar ik dacht altijd van… ben ik wel echt… verliefd?
Ik realiseerde me pas toen het écht over was hoe verliefd ik was.
Jaa je weet pas wat je hebt gehad als je het verliest…