Hoi,
Yes alweer een topic! De zoveelste, i know.
Ik ben een beetje onzeker aan het worden. Mijn vriend had altijd in zijn social media accounts hartje (mijn naam) staan. Langzaamaan verdwijnt dit, terwijl de rest van die statussen wel hetzelfde blijven. Ik word daardoor een beetje onzeker, zeker omdat ik het idee heb ar ik hem leuker vind, dan hij mij.
Het is natuurlijk stom om op social media te focussen, maar ergens is het wel een punt van onzekerheid van mij.
Ik zie mijn vriend nu 2 weken niet, omdat we beide een beetje veel afspraken hebben en bellen vond ik doodeng. Ik heb nu het volgende geschreven en twijfel of ik het zal sturen. Hebben jullie verbetertips of een mening hierover?
(Naam vriend) er zit me iets dwars. Al een tijdje. Dwars is ook een groot woord, het is meer een soort onzekerheid. Ik wil geen ruzie of discussie. Ik wil alleen even laten weten hoe ik me op dit moment voel. Het ene moment voel ik me ontzettend blij en gelukkig en het andere moment voel ik me onzeker en verdrietig. Dat wordt een klein beetje veroorzaakt door social media. Het is stom om me daar op te focussen, maar het is wel klein punt waardoor ik mezelf onzeker voel. Noem me een stalker of weet ik het wat, maar ik kijk wel eens op je profiel op twitter, instagram of facebook. Ik vind het leuk om te zien of je iets nieuws hebt gepost of om een foto van je te bekijken. Maar de laatste tijd zie ik langzaam aan het (Mijnnaam) verdwijnen. Het hoeft er niet per se te staan, maar het is vooral als je je een beetje onzeker voelt soms, een beetje vervelend en niet echt oppeppend als je dat ziet. Ergens snap ik, het is normaler geworden dus het hoeft niet meer overal te staan, maar ergens denk ik ook van: waarom weghalen? Het staat er toch ‘goed’? Ik wil ook zeker niet je baas zijn of zeggen wat je moet doen, maar ik wil wel laten weten dat ik soms een beetje onzeker wordt erdoor en dat ik soms het idee heb dat ik jou leuker vind dan jij mij. Ik hoop dat dat niet zo is. Die onzekerheid komt vooral door mijn verleden en jeugd. Veel mensen gaven mij dan een indruk dat ze me leuk vonden of vrienden wouden zijn, maar uiteindelijk was ik degene die altijd de meeste moeite deed en die erin trapte omdat mensen me toch niet leuk vonden en me dan lieten vallen. Ik wou dit gewoon even aan je kwijt.