Hoii, ik heb sinds een tijdje een nieuwe vriend, hij is net 20, ik 16. Nou voel ik me dus heel onzeker, want zijn ex (en de meisjes daarvoor) hadden plat gezegd, véél grotere borsten dan ik, ik wéét hoe dom het is, maar ik ken z’n vrienden en de grappen er ook steeds over, van ooh dat wordt wennen dan! Ik voel me er echt slecht over en durf niet met hem verder te gaan hierdoor, terwijl
Ik aan de andere kant wel weet dat het hem niet uitmaakt. Ik heb zelf een A, heb wel iéts maar niet veel. En dit laat me gewoon twijfelen aan onze relatie, iemand advies?
Hij heeft voor jou gekozen, niet voor je borsten.
Dit inderdaad en hij heeft natuurlijk allang gezien hoe jou borsten eruit zien. Het maakt hem dus duidelijk niet uit of je grote of kleine borsten hebt. Don’t worry girl
Je bent idd niet voor niets zijn vriendin, dus die borsten van jou heeft tie al 'n keer gezien. Niet zo onzeker zijn erover !
Oja en jongens ouwehoeren nou eenmaal met elkaar, hier moet je je maar niet veel van aantrekken.
Ik zou je er niet zo druk om maken, en pas als hij er ‘grappen’ over gaat maken even hem duidelijk maken dat dit niet grappig is.
Klopt indd allemaal…He"ll just have to accept it, hij is een schatje dus dat komt wel
Goed;)