onzeker bij het kerstdiner

Vandaag ga ik uiteten maar ik ben een beetje onzeker over mijn benen want ze zijn tja bestwel dun (krijg ik van veel mensen tehoren) ik ben 1.70 lang en ik weeg 45 long and tall maar wat moet ik doen om niet als een uitgemergde been aantafel tezitten ik ben bestwel onzeker. Voor de kerstdinee heb ik een jurkje en een panty maar ik twijfel dus doordat been gedoe

Je moet je niks van andere mensen aantrekken, waarschijnlijk bedoelen ze het echt niet negatief als ze dat zeggen maar maak jij dat ervan omdat je er zelf mee zit! Lange dunne benen vind ik persoonlijk super mooi en zou ik juist accentueren met hakken of wat jij zegt een jurkje! Ik zou het dus gewoon aandoen en me er niks van aantrekken wat de rest van de familie vindt (:

^alles wat ik ook wilde zeggen :slightly_smiling_face:

ik sluit me er helemaal bij aan! plus dat -misschien voor jou een pluspuntje- je waarschijnlijk met je benen onder de tafel zit, dus niemand ziet 't. maar alsnog, je moet je er niets van aantrekken, gewoon dragen wat je wil. succes & hopelijk veel plezier! (:

Heey dankjewel voor de tips ik had erniet eens bij nagedacht dat ik er mijn eigen negatieven draai had aangegeven en ik zit inderdaad met m’n benen onder tafel :slightly_smiling_face: dus ik heb hier echtwat aan gehad
Thankyou

je moet juist blij zijn met je lange dunne benen…
wees er trots op meid !
er zullen veel mensen juist jaloers op jou zijn:)

precies dit :’)

Ik snap wat je bedoeld. Een meisje bij mij op school is ook lang en heeel erg dun, haar benen dus ook. Ze krijgt er ook opmerkingen over en dat is gewoon rot want ze kan er niks aan doen want haar moeder heeft ook zo’n figuur. Maar 45 is wel heel erg weinig ;o. Maar dat even terzijde. Niks van aan trekken, veel mensen zouden een moord doen voor zulke benen!

Wees er trots op en trek je niks aan van mensen die er wat over zeggen, al zullen ze dit denk ik niet negatief bedoelen! En bovendien kun je er niks aan veranderen dus kan je er maar beter trots op zijn!

Ik krijg soms ookwel opmerkingen over dat ik dun ben ik zou juist weliets meer willen wegen ookal weet ik dat heelveel meiden zouden willen wat ik heb alles kunnen eten en niks aankomen maar ik vind het soms wel rot ook in de zomer is een korte broek nietecht een optie door de opmerkingen van mensen maar nu dankzij jullie aardige behulpzame tips heb ik ook ziets van tja ik heb dit nou eenmaal dus ik moet ermaar mee leren omgaan

Mensen zouden willen dat ze dunne benen hebben…

Ik zou een moord doen voor langere, dunnere benen, dus wees er trots op. (: Ik denk ook dat bijna iedereen die er een opmerking over maakt tegen jou, eigenlijk gewoon jaloers is. Trek je er niets van aan, als jij blij bent met je figuur, hoef je niet zwaarder te willen wegen alleen voor andere mensen.

Niks van aantrekken! Is juist mooi!

Maar even terzijde, 45 kilo is erg weinig. Heb je problemen met eten of aankomen?

Mmm lange dunne benen zijn mooi, maar je hebt misschien inderdaad iets te dunne benen door je gewicht en lengte. Ik heb al spillebeentjes met mijn 49 kg en 164 cm lichaam. Misschien lijk je niet dun en als je je prima voelt is het goed, maar als je jezelf in het geheel te dun vind zou ik proberen om iets aan te komen.
Maar dat terzijde, je moet je niets aantrekken van anderen!