'onze week'

hee, ik ga samen met mn beste vriendin een hele week overal slapen en zijn behalve thuis , we noemen het gewoon onze week. het is van 25 juli tot en met 31 juli. we gaan bijvoorbeeld al bij mijn opa en oma, een dagje amsterdam en dan thuis slapen, een do it yourselfdagje. maar we zitten vast. dus we weten niet echt meer wat we nog meer kunnen doen enzo.
duss, weten jullie nog dingen? (vooral waar we kunnen slapen. het mag gek zijn :grinning_face_with_smiling_eyes: ) het liefst wel low budget…

xx

Ja want Nederland (Of België) heeft ook geen andere stad dan alleen Amsterdam. :’)

Kun je nou zelf écht niets bedenken??? Anders is er ook nog altijd een geweldig fenomeen genaamd Google! Daar kun je méér dan genoeg inspiratie vinden.

oke echt bedankt voor deze zinvolle reactie…
onder low budget versta ik niet elke dag een treinkaartje kopen en mezelf blutshoppen enzo.
en volgens mij is girlscene er om elkaar dingen te vragen.

Als het weer meezit een nachtje in een tent aan het water slapen? Met een kampvuur enzo.

Op een trampoline slapen!

jaa goeie bedankt! alleen moet je daar niet een vergunning voor hebben? x

Nou, nee! Ik denk dat hier genoeg meisjes zijn die ook ooit zoiets hebben gedaan en leuke ervaringen kunnen delen. Google is in deze situatie niet echt nuttig ofzo. Dat komt pas later als je het idee eenmaal hebt. Dan moet je kijken welke trein je neemt etc.

Ga kamperen! Dit heb ik heel vaak bij ons in de achtertuin gedaan met een vriendin. Wij hebben een groot weiland achter ons huis met een grote vijver. Hier zette we vaak in de zomer een tentje op en maakte we een kampvuurtje en we hadden de grootste lol. Muziekje op, ´s ochtends samen hardlopen, wakkergehouden worden door de kikkers en ons kapotschrikken als de geit ´s ochtends de ingang van de tent blokkeert. Goeie ouwe tijd!

Je kunt ook op leuke locaties foto’s maken. Op de kinderboerderij ofzo. Een avondje naar de film is ook altijd gezellig, of juist zelf een filmavondje houden. Iets lekkers maken, milkshakes, koekjes, smoothies… En ach, volgende week wordt het wel mooi weer dus mss een dagje naar het zwembad? Of lopen langs het strand?

Je kan op vakantieveilingen kijken of je daar iets kan vinden. En wat ik ook nog wel eens gebruik om iets leuks te vinden, is de site www.dagjeweg.nl

jaa goeie tips allemaaal!

-Houd een wegwerp camera bij de hand. Deze kosten nog geen 2 euro bij de Action.
-Scavenger hunt? http://rookiemag.com/2012/06/scavenger-hun/
-Ga je woonplaats uitpluizen. Er moeten vast wel plekken zijn waar je nog niet geweest bent.
Of doe het op een tijdstip waarop je je woonplaats nog niet eerder hebt meegemaakt, 4-5 uur 's ochtends bijvoorbeeld.

Met alle tips die hier staan heb je al je dagen al vol lijkt me?

ja maar niet alles gaat lukken, want we hebben bijvoorbeeld geen hele grote tuin enzo. of een trampoline.

Is je tuin groot genoeg voor een tentje? Dan zou je dat wel kunnen doen.

mijne niet, heb namelijk geen gras in mn rottuintje haha, maar die van mn vriendin denkik well. dat kunnen we swz wel doen denkik.! (:

jij altijd met je botte reacties

Reageer er dan niet op.

haha jij kan vast gedachtenlezen haha!

Doe zoiets als wakker worden met Sasha, van TMF een aantal jaar terug. Een plek uitkiezen en er overnachten :stuck_out_tongue: Weet alleen niet of je dat wel zo legaal is… En heb ook geen suggesties maar het was een geniaal tv-programma