Onwijs ruzie gemaakt met bf..

Ik ben vorige week zaterdag nacht onwijs uitgevallen tegen mn beste vriendin.
Toen ik haar die dag later op msn sprak, zij ze dat ze me nu wel anders zag.
Dus ik zei dat het me speet en dat ik hoopte dat het weer goed zou komen.
Toen heeft zij ook gezegd ‘oke,dan kunnen we nu toch gewoon weer normaal doen?’ Ik had haar dinsdag (vorige week) Ook nog gesmst met gefeliciteerd en veel plezier op haar zus dr wedding, maar daar heeft ze helemaal niet op gereageerd. Nou wil ik graag weer contact met haar, want we gingen samen iedere week uit en waren gewoon beste maatjes! Maar ik heb geen idee hoe ik de draad weer moet op pakken… ze is bijna nooit op msn of hyves, dus wil ik dr smsen maar met wat? … Iemand tips?

xx

ga naar haar huist toe. werkt beter.

waarover ben je uitgevallen tegen je vriendin?

Ik heb dr gewoon compleet voor alles en nog wat uitgescholden.
& het ergste is, ik weet gewoon niet meer wat ik allemaal gezegt heb…

oh, dat is best erg… laat het even bezinken, ook wel logisch dat ze niet gelijk ‘‘normaal’’ tegen je kan doen.

was er ook echt geen enkele aanleiding dat je zo gescholden heb?

bf staat voor boyfriend :’)

Maar inderdaad, als het echt zo’n goede vriendin was zou ik gewoon langsgaan als je zeker weet dat ze thuis is.

Jaa maar ik heb het al een week zo gelaten. & ik ben bang als ik het nog meer tijd geef het helemaal niet meer goed komt.

& jaa mn fiets was gejat en daarna kregen we een beetje een discussie en toen
ben ik helemaal door het lint gegaan

Lastig…

Als ik jouw vriendin zou zijn zou ik niks meer met je te maken willen hebben. Maar ik ben nogal streng met dit soort dingen.

@Pianissimo of best friend, kan allebei.

schattje.

het beste is natuurlijk om naar haar huis te gaan.
als je dit niet durft is heb ik nog een heel goed idee.
het werkt altijd:

stuur haar een ouderwetse kaart met lieve dingen
erop en dat je onwijs veel van haar houd.
je kan er ook een foto bij plakken van jullie 2tjes,
schrijf wel alles zelf en doe er een postzegel op.
waarschijnlijk zal ze je bellen of smsen.
ga niet haar om de seconde sms en en bellen om te vraagen
of ze de kaart heeft ontvangen, maar wacht eventjes
om te kijken wat zij doet. wees niet te overewnthiausiast

bij mij werkt het!

x x x x

okeee… ja ik zou ook bij haar langsgaan en zeggen dat je gewoon gestresst was omdat je fiets weg was, en dat je daarom zo boos reageerde…

Ze woont 3 kwartier fietsen van mij af.
Kan ik dr niet een smsje sturen met of ze weer wilt afspreken
en dan ergens wat met dr eten ofzo?
En dat ik dan betaal.
Zoiets ofzo… ?

Nou ik denk dat een beetje moeite doen nu niet echt misplaatst is. Zo zal ze zien dat je ook echt je best hebt gedaan.

@Coroner ja dat bedoel ik!

Inderdaad, laat zien dat je echt spijt hebt door er ècht moeite voor te doen. Als zelfs dat niet werkt, is het aan haar om je te vergeven.

Bak een héle grote taart voor haar met “sorry” erop in haar lievelingssmaak. Moet werken :wink:

Ik zou dan in ieder geval bellen i.p.v. smsen. Verder snap ik ook best dat ze even wat minder contact wil als jij zo uitgevaren bent… geef haar wat tijd?

Ik had dr gesmst met of ze binnenkort wat wilde afspreken. Toen stuurde ze terug ‘oke’ en toen stuurde ik, wanneer ze tijd had dan, en toen kreeg ik ‘volgende week vrijdag ofzo’ En ik had gereageerd met ‘okee is goed’ en daar dus geen andwoord op gehad. Ze was flink kort af. Nou k ben benieuwd… ik koop wel een cadeautje of iets liefs. Maar ik vind het raar als ze zelf op msn heeft gezegt dat we weer normaal konden doen, en zelf daarna gewoon nog normaal met me gepraat heb, en dan nu ineens weer zo? x