Onwijs origineel cadeau 25 jarig huwelijk?

Hey allemaal!

Aankomende oktober zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd… Ik heb geen flaaauww idee wat ik ze cadeau kan doen. Ik doe samen met mijn broer, en hebben opzich qua budget niet echt een limit, zolang ze maar iets leuks hebben/kunnen doen.

Op het moment dat ze 25 jaar getrouwd zijn, zijn we met het gezin op vakantie, op hun kosten. Een avond uiteten of iets dergelijks is dan dus wel erg standaard…

Ik zal een beschrijving geven:
Mama : Sauna, Relax, Shoppen, Geniet van alles, Uiteten, Weekendjes weg etc.
Papa : Vissen, Rustig aan (geen welness), Geniet ook van veel, uiteten, weekendjes weg etc.

Weekendje weg, uiteten, sauna bon of iets dergelijks is allemaal zo standaard… Een 25 jarig huwelijk is wat ons betreft wat waard.

Iemand die me hierbij kan helpen? Graag wat ideeën :wink:

Dankjewel alvast!

Liefs,
Neeltje

In plaats van uit eten misschien zelf met je broer een heel uitgebreide maaltijd koken? Het restaurant in huis halen, als het ware.

Een weekendje weg voor hun twee kopen?

Ik had toentertijd met mijn broer, zus en schoonzus professionele foto’s laten maken omdat de laatste foto samen dateerde uit het jaar 0
Maar er is toch ook niks met iets standaards? Ik durf te wedden dat je ouders het super leuk vinden om met zn allen uit eten te gaan.

een ballonvaart? een compleet verzorgd weekendje weg met luxe dingen zoals sauna bijvoorbeeld?
succes!

Wij hadden destijds een fotoshoot gedaan, alleen waren wij dan met z’n zessen en niet met z’n tweeën. We hadden verder ook nog het idee om een paar dagen Budapest voor ze te boeken, maar dat hadden we uiteindelijk toch niet gedaan.

Een fotoshoot inderdaad. Heb ik toen ook met mijn broer en zus gedaan. Maakt niet uit of het cliché is, goede foto´s zijn altijd leuk en mooi.

Wij hebben voor onze ouders een wijn en een bierglas laten graveren met hun namen en de trouwdatum + een lekkere fles wijn en bier.
Daarbij nog een kussen met trouwfoto’s er op laten drukken, onwijs leuk dat de verhalen van hun trouwdag toen meteen weer omhoog kwamen!