Onwijs dik haar..

Hey allemaal,

Ik heb echt onwijs dik futloos haar, er zit een kleine slag in maar verder is het allen ontploft dik haar.
Als ik het stijl gaat allen de slag eruit en gaat het futloos hangen en is het nog steeds dik.
Nu wil ik graag iets leuks met m’n haar doen zodat het er niet meer zo dik uitziet.
Hebben jullie misschien tips/ideeën op Google word ik niet veel wijzer. :rage:

X

Heb ik al vaak laten doen maar na een week is het weer net zo dik.

heb ik ook maar ik ga naar de kapper als je naar een goede kapper gaat is het zo weer weg dan bedoel ik zo weer dun. als het weer dik word ik het slecht gedaan want het hoort niet meer dik te worden

Ik ga maandag naar een andere kapper, kijken of die het beter doet…
Hebben jullie ook nog ideeën voor nu?
Ik heb een feestje vanavond en zou graag mijn haar los willen doen.

Dat het na het uitdunnen langzaam aan weer dik word is echt niet raar hoor mensen, je haar groeit nou eenmaal…

Maar misschien is het zelf uitdunnen een idee?

Ik snap wel wat ze bedoelt hoor, ik heb ook super dik haar en als ik het uit laat dunnen voel ik niet eens een verschil

Laagjes laten knippen? En voor vanavond je haar half opsteken en de rest een beetje krullen?

Heey ik heb ook dik haar en het ongeveer de zelfde probleem als jou maar ik heb mijn haar een stuk laten knippen tot waar mijn haar helemaal kapot was dus een tip: je haar laten knippen en als je korthaar hebt weet ik het niet maar maastal komen deze problemen voor bij lang haar en nu dat ik ze geknipt heb zijn ze een beetje dunner geworden

veel succes
xx chiara

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb nu een thuiskapper en zij ziet er serieus tegenop om mijn haar te verven/knippen omdat het gewoon zoó dik is hahah.

Maar ik heb het vroeger wat korter laten knippen, dat scheelde wel veel. Daarnaast ook vaak uit laten dunnen en in laagjes gehad. Nu heb ik best lang haar en merk ik wel dat het ook echt zwaar wordt, maar ik stoor me er eigenlijk niet aan.
Persoonlijk vind ik, als ik m’n haar krul dat het op z’n mooist is. Dan is dik haar echt heel mooi want dan heb je veel volume en dan voelt het bij mij niet zwaar aan. :slightly_smiling_face:

Laagjes!

Niet te lang, laagjes. Ik heb zelf ook erg dik haar, geen succes als dat erg lang is. T is nu net over mijn schouders en dat vind ik ideaal. Half opsteken vind ik ook handig en leuk.

Bedankt voor al jullie reacties!

Mijn haar komt ongeveer tot mijn bh dus is niet onwijs lang.
Laagjes heb ik gehad en het ook heel kort maar dit had allemaal niet echt effect.
Ik ga deze week naar een andere kapper en kijken wat hij/zij zegt wat ik het beste kan doen.

het is wel heel belangrijk dat de kapper het droog ziet, als je het meteen nat maakt en dan knipt wordt het vooral met dik haar heel poederachtig als het opdroogd

Ik heb ook dik haar en wat ik heb gedaan is; (en ook elke keer doe, behalve dan punt 1)

1. Een aardig stuk eraf
  2. Laagjes (vraag dan om korte laagjes of half lange laagjes, de lange laagjes hebben dan niet heel veel nut denk ik.)
  3. Uitdunnen

En natuurlijk een kapper die ook gewend is om dik haar te knippen.