Onvoldoende, Help me plssss

Hoii,

Ik heb een vraag aan jullie en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?.

Ik had wiskunde niet zo goed geleerd om dat ik nog 5 andere toetsen diezelfde week had, en daar had ik beter voor geleerd.

Alleen ik heb een 4,9 voor wiskunde… :pensive: ik weet niet hoe ik dit aan mijn ouders moet vertellen. Ik ben bang dat ze boos/verdrietig of teleurgesteld zullen worden

Iemand tips?? Please help me dan Heel erg bedankt alvast

Ik vertelde vroeger echt niet altijd wat voor punt ik voor iedere toets had gehaald aan mijn ouders. Maar mocht jij dat wel willen of moeten zou ik gewoon eerlijk zijn. 6 toetsen is veel. Je ouders zullen daar vast wel begrip voor hebben. Daarnaast, een 5 is helemaal zo slecht nog niet. Iedereen haalt wel eens onvoldoendes, dat is echt geen ramp. Toen ze zelf op school zaten hadden zij ook geheid onvoldoendes. Gewoon volgende keer je best doen. Meer dan dat kan je niet. Op mijn eindexamen wiskunde had ik ook een 4,9. Dat was mijn enige onvoldoende dus ik was gewoon geslaagd. Reken er maar op dat mijn ouders erg trots op me waren dat ik geslaagd was en blij waren dat ik tenminste een 5 had voor wiskunde in plaats van een 3 ofzo. Als laatste tip kan je misschien aan je ouders vragen of ze je willen helpen met oefenen voor wiskunde. Zo toon je aan dat je er voor je potentiële herkansing of volgende wiskundetoets echt wel je best doet.

Hoiii Dani,

Heel erg bedankt voor je tips!!! Ik zal jou tips zeker opvolgen
Je hebt wel gelijk hun hadden vast ook onvoldoendes.
Ik ben je erg dankbaar!
Liefs June

hey June,

Ik zou het gwn vertellen misschien kan je er nog een smoesje bij verzinne of vertel je het op een zielige manier, zoals:
pap, mam,
ik heb een 4,9 voor wiskunde gehaald, ik heb wel had geleerd voor de ‘‘5’’ andere toetsen en ik heb ook erg me best gedaan. En ik was ook super close bij de voldoende…
sorry… zijn jullie boos?..

ik denk dat dat wel helpt
suc6! en geloof in jezelf je hebt je best gedaan!!

xx Maddie

Heeyy Maddie!

Goeie tips, alleen mijn ouders trappen daar niet in pffft.
Gister keek mijn moeder dus naar mijn cijfers en k had het nog niet verteld, en ja toen zag ze mijn 4,9 en ik zei dus idd datv ik nog 5 andere toetsen had en daar beter voor geleerd had.

Maar als ik niet overal een 7.2 voor sta mag ik niet naar leefstijl :pensive: en moet ik Regulier gaan doen.

Ik sta bijna overal goed voor ik heb achtens negens tienen zevens zessen en een onvoldoende grrrr

Maar alsnog bedankt! je bent een Topper!

Liefs June