Onvindbare Vakantieliefde help !

Hey,
Tijdens mijn vakantie heb ik een jongen ontmoet waar mee ik heb gezoend.
Ik weet alleen zijn naam : Piet en dat hij uit Utrecht komt.
ook weet ik alleen zijn 2 vrienden bij naam Koen en Jeffrey die ook uit Utrecht komen.
( Niet de stad maar gewoon de Provincie )
wie kan me helpen om hem terug te vinden.

hyves? facebook? als je zoekt op naam + stad…
is misschien lang zoeken maar ik denk dat dat de enige manier is :stuck_out_tongue:

Pff wel een veel voorkomende naam… dat is kut… als je de stad niet hebt denk ik niet dat je hem gaat vinden…

inderdaad hyves of facebook, heeft hij gezegd dat hij dat heeft?

Ik heb in de meivakantie precies hetzelfde meegemaakt. Als je er echt werk van wilt maken, moet je gewoon net zolang doorzoeken tot dat je het heb gevonden. Zoek bijvoorbeeld op alledrie de namen apart op hyves zonder stad erbij, het kost je wat tijd, maar 1 van hun 3en heeft vast wel hyves! Ik ben er zelf ook best wat uurtjes mee bezig geweest, maar dan heb je wel wat! succes meis x

Die drie jongens waren dus alleen op vakantie en hadden de laptop mee, en daarmee zijn ze ook wel mee op hyves geweest dus ze hebben het wel.
Ik heb het al geprobeerd maar zonder resultaat.
Iemand mischien andere suggesties ?

je kan op hyves.nl/nu kijken en dan zoeken bij de naam van de stad of camping waar je was! misschien dat ze er iets over in hun www hadden gezet!

die www’s zijn al te oud dus daar kan ik hem niet in vinden mischien iemand anders nog wat ?

Als hij je niets heeft gegeven qua hyves, gsmnummer e.d. lijkt hij me niet erg geïnteresseerd in verder contact?

Oef, als je een Piet wilt zoeken op hyves ben je lang bezig :confused:

we zijn maar 1 avond met z’n allen geweest de volgende dag zouden we naaar hun toe ( we zouden eerst smiddags weg ) maar plots gingen we smorgens om 10 uur al weg en he ik niet meer met hem kunnen praten

PIET.

haha, sorry. nee geen idee, maar succes ermee. weet je hoe oud die is ongeveer, dat helpt al wel.

Haha ik heb hetzelfde probleem, alleen nog iets lastiger; hij sprak engels en hij had geen vaste woonplaats (band, touren etc.). Maargoed, ik dacht dus hetzelfde als GoldenHappiness; jammer, maar helaas.
Succes met zoeken in ieder geval!

als je de stad niet weet en een zo vaak voorkomende naam, ZONDER achternaam hebt, denk ik; helaas?
enige andere optie; mensen met wie jij EN zij ook omgingen opsporen die je miss makkelijker kan vinden en zo via via?

haha ik heb dat ook, ik weet alleen de naam en de leeftijd, dat is nog erger. dus kan je ook niet helpen.

Foutje! zat te denken aan een andere topic sorry!

Oei, dat wordt moeilijk.
Wel iets geniaals dat een jongen ooit heeft gedaan die een leuk meisje in de metro zag op een bepaalde lijn: hij heeft een soort signalement in de metrogangen laten ophangen waarbij hij zei dat hij dat meisje zocht en toen hebben mensen hem geholpen met haar vinden ^^
(Alleen was dat natuurlijk in de VS xD)

wooow dan voel je je wel heel speciaal :slightly_smiling_face:

Dat van Ichthues is egt super lief!
Maar ehm, weet je hoe oud ze zijn? Of ongeveer hoe oud… Het lijkt me niet dat er heel veel piets rond de leeftijd van 17/18 (ik zeg maar wat) in Utrecht wonen…