onverwachts zoenen.

Hey girls,
Ik heb een vriendje & ik ben echt heel blij met hem.
Ik ben soms best wel verlegen maar ik wil hem een x spontaan op zn mond zoenen, doen we wel vakaer ohh, maar dan zoent hij mij.
Hoe kan ik dat onverwachts doen & wanneer?
Liefs,

als hij aan het praten is;)
wel ervoor zorgen dat het over niks belangrijks gaat, anders voelt hij zich waarschijnlijk beledigd…

hihi, goed idee.
Nog meer ?

als je hem ziet naar hem toegaan en GELIJK een zoen op zn mond geven.

Gewoon tijdens het knuffelen een kus geven.

da’s niet zo onverwachts en spontaan.

Nog meer?

nou altijd als ik mn vriend overwachts zoen heeft ie zn mond helemaal dicht enzo, waardoor het eigenlijk bij een kus blijft -.-"

oke hier heb je niet veel aan, beschouw maar als up.

^hihi, okee.

Ik zou het ook doen als hij aan het praten is… Maar dan moet je het wel een beetje op het goede moment doen dat hij niet schrikt en z’n hoofd weg trekt bijvoorbeeld… Komt vast wel goed :slightly_smiling_face:

Als hij wegloopt hem bij zijn arm ofzo pakken, wat naar je toe trekken. En hem dan dus zoenen maar op het goede moment stoppen en zelf weg lopen. Dat vind ik teminste leuk om te doen want dan zie je hem gewoon denken: ‘neeee blijf bij mij!’

Wauw, zo getypt lijkt het echt super dom x’)

Als die gestresst is ofzo .
dat is echt super romantische.
maar niet als die ze hele verhaal aan het vertellen is.

Nee is juist leuk!

^klopt die is wel leuk,

nog meer ideen?

Haha ik was eens een keer in een kroeg en ik wist dat mijn ex, toen nog vriend, ook zou komen. Dus ik sta daar zo en ineens werd ik echt vol op mn mond gezoend, dus ik schrok me echt rot, maar ik zoende wel terug. Op het moment was het echt heeel lief, want hij was heel blij om me te zien haha :’) Dus zoiets zou je ook kunnen doen, vergeet niet dat hij misschien wel schrikt, want hij denkt misschien ook van: wat overkomt mij nou weer?! Weet niet of jullie wel eens gaan stappen?

Nee, ik ben nog niet zo heel oud…

^ en mn ouders…