Onverwachts naar zijn wedstrijd gaan..

Ik heb al eerder hier verteld dat ik bezig was met een jongen uit Rotterdam. Maar dat hij dacht dat het door de afstand niet ging werken (2,5 uur van elkaar vandaan). Omdat zijn eerste afstandsrelatie ook mislukte. Hij is hierdoor bang en ik moet hem bewijzen dat het met mij wel kan lukken. Maar ik weet niet hoe? Ik vind hem nog leuk en we spreken elkaar elke dag op msn. Wat aan de ene kant ook verwarrend is omdat het dan lijkt alsof het nog goed is. Nu vroeg hij vorige week vrijdag of ik zaterdag naar zijn voetbalwedstrijd kwam kijken omdat ik dan Rotterdam was. Ik werd een beetje geirriteerd omdat ik niet snapte of hij mij nu terug wilde ofzo. Het is namelijk allemaal een beetje vaag. Hij zei dat hij het leuk vond als ik kwam kijken en dan wisten we hoe het zat. Dat het gezellig was met die vrienden etc. Ik wou uiteindelijk wel gaan maar dat kon niet aangezien zijn wedstrijd om kwart over 4 begon en ik al om half 4 terug naar huis moet. Ik wil hem graag overhalen wel een afstandsrelatie met mij te beginnen. Weet iemand hoe ik dat kan doen? Ik zat te denken om misschien deze zaterdag (onverwachts?) naar zijn wedstrijd te komen. Dat ik dan daar aan de kant sta zonder dat hij het weet. Of noujuist wel vertellen dat ik kom. Zou hij dat leuk vinden? Of denken jullie dat het beter is hem gewoon te vergeten en een jongen in de buurt te vinden?

Ik vind het sowieso apart dat ji moet bewijzen dat de relatie gaat werken? Je werkt er samen aan en als hij je echt leuk vindt dan probeert hij het wel… Dus ik weet niet echt of hij je wel zo leuk vindt maar het is altijd leuk om een jongen te verassen :slightly_smiling_face:

verras hem :stuck_out_tongue:

Dat heb ik een beetje fout uitgelegd denk ik haha. Want hij heeft niet gezegd van bewijs dat het gaat werken. Maar aangezien hij bang is DENK ik dat als ik hem bewijs dat ik echt voor hem wil gaan dat hij dan wel wil omdat hij dan minder bang is. :slight_smile: Snapje?

ik zou de sprong wagen,
en kijken hoe het afloopt
heel veel succes meid
hij vind het vast leuk als jij (onverwachts) aan de kant staat

Geloof me, dat vinden jongens geweldig :slightly_smiling_face:. Heb ik ook een keer bij mijn vriend gedaan! sindsdien ga ik naar elke wedstrijd & haalt zn pa mij op :slightly_smiling_face:

Doen!

Je moet em verassen dat vind ik lief :grinning:

mijn vriend vind het leuk als ik er bij ben als hij moet voetballen!
dus ik zou onverwachts gaan
wel beetje voorzichtig proberen er achter te komen waar ie moet spelen!

Ga hem verrassen, ga langs de kant staan en ziet hij je niet naar hem roepen ofzo. Of bel heb op het laatste moment dat je langs de kant staat :slightly_smiling_face:

Haha ja maar we hebben niet meer echt iets hé. En zou ik dan met een vriendin gaan of niet? Want het lijkt me aan de ene kant wel eng om daar in mijn eentje staan terwijl ik alleen hem ken, haha.

verras hem, maar geef wel kleine hints dat je komt (:

Hoe kan ik dan het beste kleine hints geven? haha.

Op msn of sms:
‘‘Wacht maar, ik kom je nog eens opzoeken hoor ;P’’

Haha ja dat is een goede. :stuck_out_tongue:

iets als; misschien sta ik ineens wel onverwachts voor je neus, weet jij veel (A)

want dat gelooft ie dan natuurlijk niet ;p
maar inderdaad, gewoon laten zien dmv naar hem toe komen dat je het voor hem overhebt

ik zou alleen gaan denk ik
misschien wel ongeloooooflijk saai maar anders zorg je dat je niet heel de wedstrijd ziet, alleen na de rust ofzo!
en ik zou hem niet roepen, leid hem af, gewoon lekker zn spel laten doen, hij ziet je vanzelf wel!

maar met een vriendin is ook weer zo alsof je niet alleen durft en je gaat toch voor hem dus is voor hem leuker misschien als je alleen bent

snapje, haha