- Ja
- Nee
0 stemmers
If we wait until we’re ready, we’ll be waiting for the rest of our lives
Korte inhoud
May Mitchel heeft haar hele leven op een rijtje, niks kan haar in de weg staan. Totdat ze op een dag wakker word en een enorme lust heeft na iets wat ze nog nooit heeft gehad.
Tijd
Heden
Hoofdpersonages
May Mitchel
Stefan Salvatore
Wat je eerst moet weten
- Ik heb dit verhaal gebaseerd op de serie . Het zal niet over al de hoofdpersonages uit de serie gaan, maar het gaat meer om de bijwerkingen en het ontstaan van een vampier.
- Het speelt zich af als Stefan en Elena geen relatie meer hebben, maar Damon met Elena.
- De reden waarom ik het baseer op de serie is omdat de boeken van anders zijn dan de serie.
- Excuses voor spellingfouten, dit is een van me eerste verhalen die ik op internet maak en ben er nog steeds een beetje onzeker over
Proloog
Hij werpt me nog een laatste woedende, gekwetste blik en gooit dan de deur dicht met zo’n kracht waarvan ik niet eens wist dat hij die in zich had. Wat heb ik gedaan? Langzaam besef ik mij wat er net gebeurt is en tranen lopen uit mijn ogen zonder dat ik het voel. Met lange uithalen huil ik, en het maakt me niets uit dat hij dat misschien nog kan horen. Het voelt alsof er een enorm gat zit op de plek waar een paar uur geleden mijn hart nog zat. Alsof hij er eerst een gekarteld mes in heeft gestoken, dat een paar keer rondgedraaid en het er dan met brute kracht uit heeft getrokken. Het voelt alsof het gat groter lijkt te worden, en ik sla m’n armen om mezelf heen. Ik probeer wanhopig mezelf bij elkaar te rapen, alsof ik elk moment uit elkaar kan vallen. Ik schuifel met mijn rug tegen de muur aan en laat mezelf naar onder vallen. Hete tranen lopen over mijn gezicht. En dan komt er een gedachte in me op. Ene die ik al die tijd niet door wou laten dringen. Die ik maar niet wou overwegen, om er zelfs maar over na te denken. De pijn die ik nu voel. Ik zie zijn gezicht steeds weer voor me, een boos van pijn betrokken gezicht. Dan maak ik mijn beslissing. Ik weet dat ik hierna misschien niet meer terug kan. Maar het maakt me niets meer uit. Wat is het punt van voelen als hij niet meer bij mijn zijde is? En dan doe ik het. Het is zo makkelijk.
Ik stop met huilen, en veeg mijn tranen driftig weg. Ik sta op, en voel… niets. Helemaal niets.