Onverwacht materialistisch

Hallo,
Pff om eerlijk te zijn weet ik echt niet wat ik moet doen, al ongeveer 6 jaar ken ik een jongen die ook getrouwd is, heeft 4 kinderen en mij alles wilt geven wat te maken heeft met spullen, geld (Wat ik dan nodig heb) zelf studeer ik nog maar ik heb nu na 7 jaar weer een vriend en deze jongen wilt steeds mij allemaal dingen geven alleen nu voelt het wel slecht want ik kom ook niet echt veel meer te kort of Zo, en misschien ook kut voor mijn vriend dit en ik begon met dit omdat die jongen zei dat het onschuldig was en hem leuk leek dus ik accepteerde het toen maar nu voelt het ook raar… Ik weet niet wat ik moet doen :pleading_face:

Contact verbreken?

Klinkt ook niet heel gezond dit

1 like

Als hij getrouwd is, blijf alsjeblieft bij hem uit de buurt, ga geen huwelijk kapot maken.

2 likes

Wat beide reageerders zeggen:

• Contact verbreken met hem
  • Uit zijn buurt blijven, zodat je zijn huwelijk niet kapot kunt maken

Het lijkt alsof hij ervan houdt om meiden/vrouwen te spoilen, soort van sugar daddy. Sommige mannen kicken om een andere vrouw alles te geven die zij niet kunnen krijgen. Op een gegeven moment willen ze vast voor iets terug, denk ik.
Begrijpelijk dat je vriend dit niet oké zal vinden. Gelukkig zie jij zelf ook in dat het niet gebruikelijk is.
Als jij je er slecht bij voelt dan zou ik het beëindigen als ik jou was. Uit mijn eigen omgeving weet ik wel dat er mannen bestaan die het oké vinden dat een andere man hun vriendin cadeaus etc. geeft. Persoonlijk vind ik het not done, maar ja meningen verschillen.

2 likes

Je verhaal is erg onduidelijk geschreven. Kijk, je kunt natuurlijk met de getrouwde man praten over je huidige situatie en je gevoelens. Het is natuurlijk super leuk als je een soort sugar daddy had, maar het moet wel voor iedereen duidelijk zijn wat de spelregels zijn en de verwachtingen.
Als je nu een nieuwe vriend hebt, en je voelt je schuldig over de giften van de getrouwde man, dan kun je dat bespreken.

Trouwens, een sugar daddy constructie en eventueel ook dat je seksuele dingen met hem doet is niks mis mee, maar je moet wel de verwachtingen en wensen duidelijk hebben.

Volgens mij gaat het niet om of een sugar daddy nu een slim idee is of niet (nog los van of dit dan een man is met vier kinderen), maar om het liegen tegen haar vriend waar ze zich schuldig om voelt. Dat vraagt om een open gesprek.

Niet? :joy: Haar bericht was zo onduidelijk dat ik het na 3 x lezen nog niet helemaal snapte.

Ben het wel met @Minako eens, dat het onduidelijk is bedoel ik dan. Ik dacht eerst dat de getrouwde man haar vriend was, dat ze na een jaar na haar relatie met de getrouwde man begon en nu dus al 6 jaar een affaire hebben :sweat_smile: