Hi.
Ik ben helemaal hopeloos en telkens op internet blijven kijken gaat me niet helpen. Ik heb al een aantal doktersbezoekjes achter de rug en telkens komt er niks uit, dus mijn vraag was of iemand mij misschien zou kunnen helpen
Ik begin maar bij het begin haha. Ik heb al een langere tijd last van enorme keelpijn, onverklaarbaar gewichtstoename, koorts, oververmoeidheid, diarree en zweetaanvallen. Daarvoor heb ik dus al een aantal bezoekjes gebracht aan de dokter, die me doorverwees naar het ziekenhuis. Eenmaal in het ziekenhuis kwamen we ook niet verder, omdat er volgens de arts niks aan de hand was. Maar nu ongeveer 2 jaar later, loop ik er nog steeds mee. En er komen alsmaar klachten bij. Ik heb ook een knobbeltje achter op mijn rug ondekt, het is niet beweegbaar, doet ook geen zeer, tenzij je eraan komt. Ik ben echt een beetje hopeloos, omdat internet me steeds weer ‘‘leukemie’’ laat zien als uitkomst van mijn sympthomen (En ja, ik weet het daar komt het altijd op uit) maar ik maak me wel zorgen, want het voelt gewoon niet goed.
Zou iemand weten wat dit precies kan zijn? Ik ben echt radeloos, sorry voor mijn lange verhaal en gezeur, ik hoop dat iemand misschien een oplossing weet.