Onverklaarbare klachten.

Hi.

Ik ben helemaal hopeloos en telkens op internet blijven kijken gaat me niet helpen. Ik heb al een aantal doktersbezoekjes achter de rug en telkens komt er niks uit, dus mijn vraag was of iemand mij misschien zou kunnen helpen :slightly_smiling_face:

Ik begin maar bij het begin haha. Ik heb al een langere tijd last van enorme keelpijn, onverklaarbaar gewichtstoename, koorts, oververmoeidheid, diarree en zweetaanvallen. Daarvoor heb ik dus al een aantal bezoekjes gebracht aan de dokter, die me doorverwees naar het ziekenhuis. Eenmaal in het ziekenhuis kwamen we ook niet verder, omdat er volgens de arts niks aan de hand was. Maar nu ongeveer 2 jaar later, loop ik er nog steeds mee. En er komen alsmaar klachten bij. Ik heb ook een knobbeltje achter op mijn rug ondekt, het is niet beweegbaar, doet ook geen zeer, tenzij je eraan komt. Ik ben echt een beetje hopeloos, omdat internet me steeds weer ‘‘leukemie’’ laat zien als uitkomst van mijn sympthomen (En ja, ik weet het daar komt het altijd op uit) maar ik maak me wel zorgen, want het voelt gewoon niet goed.

Zou iemand weten wat dit precies kan zijn? Ik ben echt radeloos, sorry voor mijn lange verhaal en gezeur, ik hoop dat iemand misschien een oplossing weet.

Ik denk dat alleen het ziekenhuis je kan helpen…

Slik je medicijnen?
Ik heb door de pil en seretide heel veel rare klachten gehad.
Door seretide kreeg ik hartkloppingen, en verkrampingen in me voet (heel genant als je in een restaurant ineens je schoen uit moet doen omdat je je voet anders niet goed krijgt).
En door de pil werd ik weer misselijk etc.

Dat is het enigste wat ik me kan bedenken, sorry.
Heb je trouwens al bloed laten prikken?

Ik denk ook echt dat je gelijk hebt, maar ik heb gewoon echt het idee dat ze me niet serieus nemen, terwijl ik er echt aan onderdoor ga. Vandaar dit topic, want ik weet het echt niet meer.

Ja ik snap je hoor maar ja wij zijn geen artsen he. Succes!

Ik slik sinds een half jaar de pil, maar ik heb de klachten al 2 jaar, dus ik denk niet dat dit hetgeen kan zijn wat de klachten veroorzaakt… Maar wat vervelend van jou klachten! Is het daar al wat beter mee? Lijkt me ook erg vervelend.

You’re right! Toch bedankt! :hugs:

Ah meid succes, ik zou misschien een andere dokter zoeken of een ander ziekenhuis als ze je niet serieus nemen, bah, je moet je patiënten wel serieus nemen hoor.

Door blijven gaan met die doktersbezoeken tot dat er iets uitkomt…

En inderdaad, heb je al laten bloedprikken?
Want ik was ook een keer om hetzelfde 3 x naar de dokter geweest en hij steeds dat er niks was enzo, en bij de 3e keer zei die: Ja wil je anders bloedprikken?
Nja oke. Daar kwam dus uit dat alles wel goed was. Maar dat gaf echt bevestiging :slightly_smiling_face:

Dankjewel! En we hebben inderdaad al gewisseld van ziekenhuis, maar die hebben dan weer contact gehad met het ziekenhuis waar we eerst kwamen, dus dat botst elkaar ook weer op. :hammer:

Ik snap de artsen gewoon niet meer. Ik weet natuurlijk niet waar je last van gehad hebt, maar het lijkt wel alsof ze het te druk hebben met het genezen van zijn/haar patiënten. Ik heb inderdaad ookal bloed laten prikken, maar dat is echt vorig jaar geweest, ik ga morgen sowieso terug naar de dokter, dus het is misschien wel heel slim om te ‘‘eisen’’ dat ze bloedprikken, dan heb je toch een soort bevestiging inderdaad!

Je hebt echt helemaal gelijk haha! Maar gewoon door de onzekerheid van je gezondheid en het niet serieus genomen worden ga je juist zoeken, teminste ik wel haha! Maar inderdaad, ik ga ook echt door om serieus te worden genomen, al moet ik er 3x in de week voor naar het ziekenhuis… Dankjewel voor je reactie en dat je me serieus neemt :slightly_smiling_face:

Haha, gelukkig! Dan ben ik niet de enige.
En nee, nog niet. Daarom ga ik morgen maar wéér een bezoekje aan de dokter brengen. Ik hoop dat het een vetbult is.

Seretide ben ik nu aan het afbouwen is een geweldig medicijn als je het benauwd hebt, maar voorderest is het niks. Je mag er ook niet zomaar mee stoppen, want dan krijg je weer andere klachten o.o Dus heb een schema gehad hoe ik het moet afbouwen.
En de pil ga ik mee stoppen, ben al overgestapt en gaat al stuk beter, maar wil gewoon ‘verlost’ zijn van medicijnen die eigenlijk niet nodig zijn…

Eet je verder gezond? Ik ben sinds kort van die producten aan het proberen die je een boost geven voor bepaalde dingen, zoals granaatappel, noten, bessen etc.
Ben je al op pfeiffer getest?

Je moet doordrammen dat er echt iets niet klopt.
Even een voorbeeldje: mijn zus had hoofdpijn, en moest kotsen daardoor. De arts dacht ze anorexia had, maar twee jaar later bleek het een hersentumor te zijn. Het werd der bijna fataal.
Dus laat je echt onderzoeken! Want als dit al twee jaar zo gaat, dan moet er iets zijn!
Succes :slightly_smiling_face:

Ah, langszaam afbouwen gaat dus ook goed? Lastig zeg… Hoop dat je er snel van af bent haha! En ik kan me inderdaad in jou verplaatsen als je zegt dat je geen medicijnen wil slikken die niet nodig zijn. Het is alleen dat ik de pil wel nodig heb, maar ik denk dat ik toch over wil gaan stappen op een spiraaltje… Maar daar ga ik eerst goed over nadenken haha! Iniedergeval heel veel succes!!
En over dat gezond eten, ik eet echt heel gezond, gevarieeërd (dat typ ik niet goed denk ik lol :x) en ben ook getest op pfeiffer een half jaartje geleden, kwam ook niks uit.
Ik denk dat ze alleen op een uitkomst komen als ze me echt van top tot teen onderzoeken, of overal ‘‘hapjes’’ van nemen om op kweek te zetten or something.

Oh, gatverdamme jezus wat erg! Ik neem aan dat je zus gelukkig er goed vanaf gekomen is? Pff, zal een zware tijd geweest zijn voor jullie. Zulke artsen zou je eigenlijk gewoon aan moeten klagen :pensive:

Langzaam afbouwen gaat goed, heb sinds die tijd wel meer hoofdpijn, elke dag zowat, maar of het daardoor komt kan ik niet zeggen.
Ik heb de pil ook wel nodig, ik lag altijd 3 dagen op bed door de pijn, maar mijn moeder heeft waarschijnlijk borstkanker gehad door die hormonen en daarom ben ik er een soort van bang voor.

Ik zou gewoon idd zoals de meeste zeggen eisen dat ze je goed laten onderzoeken, bloed, ontlasting en urine zijn de dingen waar ze het meest uit kunnen halen.

Maar succes nog!

En iets met je schildklier? Dat zou ook kunnen en dat kan je ook met bloedonderzoek controleren.

Ik zou inderdaad vragen om bloedonderzoek, zeker als je hier al een tijd mee rondloopt en echt het gevoel hebt dat niemand je wilt helpen.